Evlenme teklifimi red eden kız bana yazdı 1 yıl sonra tekrar konuştuk umut olsun diye yazmadım dedi sizce ne yapmalıyım?

1 hafta falan konuştuk tekrar ben ona dedim eğer oluyorsa teklifim geçerli yok dedi tabi senin yazman gerekliyken ben yazdım falan dedi senin yazmanı bekledim dedi neyse ben bununla tartıştım net olması oda arkadaş olarak kalalım dedi sonra ben yazma bidaha dedim ve hakaret ettim engelledi beni şu an aradan 4 5 ay geçti yazsam mı sizce geçen sefer o yazdı?
Evlenme teklifimi red eden kız bana yazdı 1 yıl sonra tekrar konuştuk umut olsun diye yazmadım dedi sizce ne yapmalıyım?
Cevapla