Öylesine takipleştiğim bir kızın instagram storysinde bir arkadaşını gördüm ve çok hoşuma gitti. Story'de ki kızla instagramdan takipleştik ve ertesi gün dm'den ondan hoşlandığımı ve tanışmak istediğimi söyledim fakat şu an böyle bir şey düşünmediğini söyledi (gerçi o zaman final haftasıydı). Ama hala takipten çıkmadı. Story falan attığımda hemen bakıyor ama post paylaştım like'lamadı. Kızla konuşmak istiyorum ama rahatsız da etmek istemiyorum, sonuçta bir kere sordum düşünmüyorum dedi ama tekrar sormazsam da içimde kalacak. Tip olarak herhangi bir sıkıntımın olduğunu düşünmüyorum ortalamanın üstünde sayılabilecek birisiyim , kız da öyle çok havalı veya herkesin peşinden koştuğu kadar güzel birisi değil ama ne bileyim onda beni çeken bir şey var :) Esas sorun ortak tanıdığımız yok kıza mesaj attığımda tanımak istiyorum dediğimde 20 dk cevap vermedi muhtemelen diğer arkadaşına sordu ama diğer arkadaşıyla takipleşmemize rağmen tanımıyorum.
Şimdi size sorum ben bu kıza tekrar yazmalı mıyım?
Cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ben o kadar kişiyi takip ediyorum bu durumda hepsini mi istiyorum 😃ne alaka takip edebilir ama istemeyebilir
Tabi ki öyle değilde :) sonuçta seni yeni eklemiş birisi sana direkt açıldıysa sende şu an olmaz dediysen niye 1 ay boyunca takibe devam edersin ya da sen eder miydin?
şu an düşünmüyor ama olabilir demek istemiş bence bir kaç gün sonra tekrar yaz olumlu cevap alırsın
bir şey yazma. şuanda düşünmüyor işte