Bir kızla takipleştim, tanışmak istediğimi söyledim şu an düşünmüyorum dedi ama takipten de çıkmadı, tekrar yazmalı mıyım?

Öylesine takipleştiğim bir kızın instagram storysinde bir arkadaşını gördüm ve çok hoşuma gitti. Story'de ki kızla instagramdan takipleştik ve ertesi gün dm'den ondan hoşlandığımı ve tanışmak istediğimi söyledim fakat şu an böyle bir şey düşünmediğini söyledi (gerçi o zaman final haftasıydı). Ama hala takipten çıkmadı. Story falan attığımda hemen bakıyor ama post paylaştım like'lamadı. Kızla konuşmak istiyorum ama rahatsız da etmek istemiyorum, sonuçta bir kere sordum düşünmüyorum dedi ama tekrar sormazsam da içimde kalacak. Tip olarak herhangi bir sıkıntımın olduğunu düşünmüyorum ortalamanın üstünde sayılabilecek birisiyim , kız da öyle çok havalı veya herkesin peşinden koştuğu kadar güzel birisi değil ama ne bileyim onda beni çeken bir şey var :) Esas sorun ortak tanıdığımız yok kıza mesaj attığımda tanımak istiyorum dediğimde 20 dk cevap vermedi muhtemelen diğer arkadaşına sordu ama diğer arkadaşıyla takipleşmemize rağmen tanımıyorum.

Şimdi size sorum ben bu kıza tekrar yazmalı mıyım?

Cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bu olay yaklaşık 1 ay önce oldu yani 1 aydır takipleşiyoruz.
Bir kızla takipleştim, tanışmak istediğimi söyledim şu an düşünmüyorum dedi ama takipten de çıkmadı, tekrar yazmalı mıyım?
Cevapla