Yazmayan kıza tekrar yazmalı mıyım yoksa ilk adımı hep kızdan mı beklemeliyim?

Ben mesela 1 kere konuşup sonralarda ben yazmadan yazan kız benim çok hoşuma gidiyor acaba onlarda cidden bu düşüncede olabilir mi yoksa benmi oyleyim ve konusup dururken sonra yazmayana ya da ilk konusmadan sonra yazmayana yazmamalimiyim vede bende sanki baglanmaktan korkma derdi var herhalde ben yazmadan yazan o kadar hoşuma gidiyor ki baglanmaktan korkuyom resmen

Yazmayan kıza tekrar yazmalı mıyım yoksa ilk adımı hep kızdan mı beklemeliyim?
Cevapla