Polonyalı birine aşık oldum yok böyle bişey napacam ben çok seviyorum :) ?

Aynı bölümdeyiz sınıfta 78 erkek 3 kız var 3 kız da onun peşinden koşuyor ama ben baya baya abayı yaktım :) o da bana sınıftaki en güzel kızsın dedi Türkçe bilmiyor ona Türkçe öğretmemi istedi sınıfta en çok benle ilgileniyor özel konularıda konuştuk şu an bir sevgilisi yok beni Polanya'ya bile davet etti yakınlaştıkça daha çok sevmeye başladım ne yapacam ben ya açılsam mı :) ama çok yakışıklı ya:) siz olsanız ne yapardınız siz hiç yabancı birine aşık oldunuz mu olduysanız ne yaptınız?
Polonyalı birine aşık oldum yok böyle bişey napacam ben çok seviyorum :) ?
Cevapla