İyi kalpli olduğunuzdan dolayı hiç KAYBETTİGİNİZ oldu mu?

Soru yukarıda ve olduysa nasıl oldu
Azcik dertleşmek te lazım
İyi kalpli olduğunuzdan dolayı hiç KAYBETTİGİNİZ oldu mu?
Güncellemeler
1 yıl
Bazen iyi olmucam lannnn diyor insan ama sonra yok lan olamam ben kötü böyle büyüdüm böyle kırılarakta gidecem diyor insan bazen
Güncellemeler
1 yıl
Dünyanın en çaresiz hissidir... Sana iyi gelen tek kişiyi Rahatsız ediyormuşsun gibi hissetmek...
İyi kalpli olduğunuzdan dolayı hiç KAYBETTİGİNİZ oldu mu?
Cevapla