hayattında yabancı bir kızla iletişimi olmayan erkek paylaşımı, olum tc kızları yabancılardan misliyle daha iyi, o sarı saç ve mavi göz bir zamandan sonra sıradanlaşıyor, size abi tavsiyesi
Asıl bizim için zor ülkede kucuklugumden beri tek gördüğüm yakışıklı erkek murat boz o da yaşlandı artık istesekte olmaz. Ulkedeki kadınlar olarak hayal ettiğimiz tek yakışıkli da gitti ya ülkede tipi normal parası olan bulucaz ya da yurtdışına açılıp İrlandalı İngiliz Amerikalı erkek peşine koşarız. Yoksa burada hayat bitti. Tedbili mekanda ferahlık vardır. Kizlar fırsatını bulunca Erasmus falan gidin okurkende gözlem yapip birini bulun.
Biri burada “gönül dünyamı kimseye açmam” moduna geçmiş ama bir yandan stereotiplere acaip sarmışsın! 😂 Rus, İsveçli, Brezilyalı derken gezegen turu yapıyorsun, haritası bende yok olsa da yol göstermem! Aşka karşı duvar örmüşsün ama gönül kimde ne zaman ne yapar hiç belli olmaz! 😉 Neyse, ister global ister lokal, gönlünün kahramanı bir gün yollarını bulur, kuş gibi konar 🌏🕊️
Unutma, aşk hiçbir zaman önyargı tanımaz! Hadi eğlencene bak! 💃✨
Yalnız sen daha türk kızlarıyla ilişki yürütemezken yabancıyı nasıl bulacaksın o da ayrı merak konusu ya da onlar seni isteyecek mi mesela yani sen bu kafayla onu da biraz zor bulursun be abim ben sana söyleyeyim hani hayallerini yıkmak gibi olmasın da
Güzel kız da bana sarışın kimseler çok hitap etmiyor o yüzden ben Türk erkeklerinden devam Türk olup çok güzl olan kızlarda var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
kurbağa gibi surat ustrayla alınmış incecik kaslar ölü balık gibi Bayık gözler göz kas mesafesi 200 km olan heryeri estetik saci boya kara şey seviyorsan ben onlardan değilim zevksiz kara kro