Kapalı kızların çoğuna bakıyorum, Ken gibi kişilerle beraberler, oğlanlar 10/10 resmen, tabi iç hayatlarını bilemeyiz orası ayrı, ama bu erkeklerin genel olarak açık kızları kapatmak istemesi bile insanı düşündürüyor artık.
Sevilmek için illa kapalı bir kız mı olmamız gerekiyor?
Yok Allah var bazıları gerçekten güzel ama bazıları da gerçekten yakışmıyor yanlarına, karakterini sevmiştir vs sözleri bana çok klişe geliyor insanlar söyledikçe, biz insanların önce fiziğine sonra karakterine bakarız çünkü o yüzden yalan geliyor🙃
@hayalg sayfama gelip bana yorum atan insanları linçlemene kim müsade ediyor senin? Çoğu çirkin değil evet ama olanlarda var bu bir gerçek açıklarında öyle olanı var, gelip insanları rahatsız etme sayfamda. Yapacaksan ayrı bir yerde yap yorumunu, linç edeceksen de soru soranı edersin. Tabi o ona da izin verirsem.
Dila, bence biri birini severse olduğu gibi sevip kabullenmeli. Tesettür için severse sevmesin daha iyi. Yani Ken olmuş barbie olmuş görünene bakma sen, sosyal medyada dahi mutlu görünüp iç dünyasında mutsuz olan çiftler var. Kimse senin mecburi istikametin olmalı, her şey, senin kendini sevmenle başlar. 🌠🎐
ya yokkk zaten antipatim var adam gibi kapanan ibadeti yarim yamalak yapip din din diye gezen tayfadan hep tiksinmisimdir cnky her halti onlar yapar gordugumuz için aac altlarinda erkerdede kapalı fanztesi olduğundan birbirini buluolar bizfe yalniz kalıyoruz anladnmi beybi