Bu kızlar bizi niye kendine aşık edemiyor bilen var mı?

Ruslarla falan yaşasak 15 çocuk 3 torun çoktan yapmıştık. Bunlarla ise evlenmeyi bile düşünmüyoruz, en uzun ilişkimiz 1 ay...

Şaşkınım biraz da kırgın
Bu kızlar bizi niye kendine aşık edemiyor bilen var mı?
Bu kızlar bizi niye kendine aşık edemiyor bilen var mı?
Cevapla