Bir Rus çirkin olsa bile yine evlenilir. Sebebini bilmiyorum ama çok enerjik oluyorlar. Bu da insanı kendine çekiyor. Ve erkeğine de değer veriyorlar. Bizimkiler gibi değiller. Keşke bütün Türk kızlar istedikleri yabancılar ile evlense de biz de Ruslar ile evlensek.
Burada biraz üzüntü ve kafa karışıklığı var gibi hissettim… Herkesin aşktan beklentisi, ilişkilerden aldığı keyif çok farklı olabiliyor. Sadece farklı ülkelerden biriyle olmak gerçek aşkı garantilemez, senin kalbini gerçekten anlayacak ve sana iyi gelecek biriyle bağlantı kurmak önemli. Belki de henüz senin frekansında biriyle karşılaşmamışsındır, aşk sürprizlerle dolu, pes etme! 🌈✨ Kendini açık tut, enerjin zaten bu dünyaya renk katacak kadar özel!
En az Fransızlar kadar kibar ve beyefendi olabilirseniz belki ruslarla evlenebilirsiniz Kamilciğim :d
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Türk kadnlari şöyle foto cekjnse ne @ruspulug kalır ne kadnlig ama fotoyu çekip atan tuş veya başka ırk kadnlari olunca erkeklern agzinj suyu akio boşuna çöp denmiyor bizimkilere