Yakinlastigim kişi bazen Yüzüme de gözümun içine bakmıyor neden?

Bir süre önce yakınlaştım yani daha çok birkaç kere yakınlaştığım birisiyle Aynı ortamda denk gelince yüzyüze bakamıyoruz utanıyor musun çekiniyor muyuz bilmiyorum ama o zaten herkesle yatabilen biri Yanyana gelince pek konuşamıyoruz bana niye konuşmuyorsun falan diyor ama aramızdaki çekim ve farklı bir enerji fark ediliyor dışardan, Mesela bugün dekolteli bir şey giymiştim sonra karşılaştık Hiç bakamadı ama anlamadım

Yakinlastigim kişi bazen Yüzüme de gözümun içine bakmıyor neden?
Cevapla