Bir erkek neden karşılaştığı her yerde ifadesiz bir şekilde gözlerini gözlerime diker?

Yaz stajı yaptığım yer bodrum katta olduğu için sakin bi yer. Benim staj yaptığım yer ve karşısında onun çalıştığı yer vardı. Ara yerde uzunca bir hol, holün çıkışı bahçeye, otoparkın oraya çıkıyordu. Telefonum cekmedigi icin o holden sık sık gecmek zorunda kaliyordum. Her hava almaya çıktığımda, öğle aralarinda bankin ordaysa telefonla ilgileniyorsa falan başını kaldırıp ben geçene kadar ifadesiz bi şekilde gozlerini kitliyordu. İlk haftalarda sabah stajyer bi arkadasimla çıkışın orada gelecek hakkında konuşurken o da bankta oturuyordu başka birileri de vardı, benim yüzüm ondan tarafa dönüktü yüzüm de bir göz hissetim sonra onu gördüm dümdüz bir sekilde kitlenmisti, sonra ben yer değiştirdim. Bazen staj yaptığım yerde kapı açık oluyordu o da o holden telefonla konuşarak kafasi açık kapıya dönük şekilde geçerken göz göze geliyorduk. Onun çalıştığı yerde eşya sayımı falan oluyordu kapı açık bi şekilde ve kollarını görülecek şekilde sayim yapiyordu 1 ,2 defa denk geldim belki tesadüftür ama bilemiyorum. Bi kere de ben holden geçerken o telefonla konuşuyordu yanından geçene kadar gözlerini ayırmadi. Bi gün ben bankta otururken (bank holü görüyor) o eşyaların olduğu odayı kitliyordu hol sessiz olduğundan anahtar şıngırdatması duyduğum için refleksen baktım başı bana dönük şekilde anahtarı çeviriyordu. Bi kaç kere de öğle vakitleri dışarıda olduğum zamanlarda o da bankta oturuyordu, kahve içiyordu gözleri benim üzerimdeydi yeni birisi olduğum için inceliyor diye düşünüyordum ama bilinçli bi şekilde baktığını düşünüyorum. Neden bakıyordu? 3 ay geçti üzerinden hiç bir şekilde iletişime geçmedi. Benden mi adım bekliyordu? Ya da sadece hoş bulduğu için mi gözlerini dikiyordu?

Güncellemeler
+1 yıl
He bir de ayakta olduğu zamanlar elleri hep cebindeydi.
Bir erkek neden karşılaştığı her yerde ifadesiz bir şekilde gözlerini gözlerime diker?
Cevapla