Eşimin beni aldattığını yakaladım, o bilmiyor. Bundan sonra nasıl ilerlemem lazım?

Dün sabah hastaneye gidiyordum. Metroda bir kız bana dik dik bakmaya başladı. Sanki beni tanıyormuş gibi. Pantolonu ve botundan polis olduğunu anladım. Eşim de polis. Eşimin çalıştığı yerde de indi. Belki devresi falandır bana da aşinadır dedim. Hastane dönüşü eşime sürpriz yapmak için emniyete gittim, molada olduğunu biliyordum. Gittiğimde başımdan aşağı kaynar sular döküldü sabahki kızla kafetaryada baş başa oturuyolardı dostane de durmuyolardı. Napıyosun diye yazdığımda ise erkek arkadaşlarla oturuyoruz yazdı. İş çıkışını bekledim kızla el ele çıktılar ve eşim ayrılmadan kızın dudağını öptü. Dünden beridir ağlıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum daha 3 aylık evliyiz çok kötü hissediyorum. Boşanacağım ama biraz daha bekleyip kanıt mı toplamam lazım ne yapmalıyım. 4 yıllık sevgili dönemi tüm emekler boşa gitti o kadar üzgünüm ki anlatamıyorum

Eşimin beni aldattığını yakaladım, o bilmiyor. Bundan sonra nasıl ilerlemem lazım?
Cevapla