Arkadaşlar sevgilimin anneannesi yüzünden aramız açıldı ve ben dün ayrıldım sizce 2 yıllık ilişki bu sebepten bitirmek saçma mi?

Ayrılık sebebim işte anneannesi sürekli kavgamıza ilişkimize çok karıştı tehdit eden bir sürü ve istememe sebebi aklında başka biri var onu istiyor ama sevgilim benim tarafımda 7 aydır yanımda asla anneannesinin tarafına geçmedi anneannesine karşısına aldı Hatta benim için 3 defa kapıma geldi ama ben kadının bana yaptığı şeyleri hazmedemiyorum ve sürekli aklıma geliyor yani sevgilim benimle bir Hayatı kurmak istiyor sadece ikimiz onu istemiyorum onu gerekirse silerim dedi ve karışamaz bir kere karşıma aldım Yine yaparım dedi ama kadın bana öyle bir şey yaptı ki benim güvenin bitti şu an sevgilime Yani bu sebepten ayrıldım ama içim çok kötü böyle sürekli telefona gidiyor elim Sizce korur mu beni gelecekte yani anneannesine ilişkimizi ya da evliliğimizi mahvetmesine müsaade eder mi annesinden tarafa geçer mi evlenince yani korkum bu
Arkadaşlar sevgilimin anneannesi yüzünden aramız açıldı ve ben dün ayrıldım sizce 2 yıllık ilişki bu sebepten bitirmek saçma mi?
Cevapla