Erkek arkadaşımla bişey yaşadık lütfen okur musunuz 5 dakikanızı ayırıp lütfen?

1 senelik ilişkimiz var. İlişkinin başlarında her ilişkide olduğu gibi çok güzeldi her şey. Vaatler iltifatlar ilgilenmeler gelmeler gitmeler görüşmeler bolcaydı. Sonrasında ben bunların güzelliğine kapılıp bir hata yaptım 2. Ayımızda. Ben sana çok güveniyorum kendime de çok güveniyorum ve biliyorum ki biz olucaz dedi. Zaten ciddiydik en başından beri. O konuşmalarından sonra bende ikna olup bi günah işledik. Sonrasında ilişkimiz normal bi şekilde devam etti ta ki 5 aydan sonra sarsılmayalar oluşmaya başladı ilgiyi aramaları kesti biraz. Bende neden böyle diye sorunca kendini haklı çıkarttı bi şekilde. Ailem de onlarla görüşme sürecini biraz uzattı hem de baya işlerimiz vardı. Erkek arkadaşım da bir şey belli değil işimiz pamuk ipliğine bağlı tarzı konuşmalar yaptı. Meğersem olur mu olmaz mı diye benden kendini geri tutmuş. Ama ailem asla bize engel olmadı sadece kafalarında soru işaretleri vardı buda onları biliyordu ama çabalamad kendini ikna ettirmek için falan sadece bir kaç defa gidip gelmişti bize. Ben onun ailesiyle arayı çok iyi tuttum aradım sordum ama o aynı çabayı sarf etmedi neyse. Tanışma aşamasına bir hafta kala ilgisizliğini söyledim tahammul edemiyoduk artık bana hemen tanışma olacakken neden böyle diyosun madem öyle çözemiceksek aileleri yormayalım demişti çok üzülmüştüm şaşırmıştım oysaki amacım o değil bişeyleri düzeltmekti orada bile anlamamışım yine ona diller döküp oldurmaya çalışmışım ( eski mesajları okuyarak her şeyi yeniden kafamda oturruyorum) sonrasında aileler tanıştı bi iki gün sonra konuştuk bana dediki ben sadece temkinliydim o davranışlarımla. Yani olursa olur olmazsa olmaz kafasındaymış sonradan anladım bunu bence öyle yani. Neyse bi kaç tartıştışmamız olmuştu yine bu konuyu öyle şeylere getirdi ben tartışmamızda ona olumlu konuştum yani duymak istediği şeyleri söylemişim diye benden müsade istememiş yoksa müsade istermiş bunu da açık açık söyledi yani bu ayrılma konusu iki üç kere onun ağızından bu şekilde çıktı. Sonra bakıyorum yanıma gelmiyor iki saatlik mesafe var aramızda. Burada işi oluyor işi için geliyor ordan da zaman kalırsa benle görüşüyor ayrıyeten bi kere gün geçirelim çok uzun zaman oldu bi güni beraber geçiremediğimiz dediğimde bana eğlenecek vaktim yok işlerim güçlerim çok sadece burada işim varken gelebilirim dedi ama evlenince bunlar daha düzene girer o zaman daha iyi oluruz gibi laflar etti. Bu şekilde gitti en son bi tartışma yaşadık 20 gündür yazmıyor ben de yazmıyor sadece deprem oldu onda yazdı aramadı bile yani bana gaddar davranıyor çok sert ve gururlu geliyor bana hatta bi kere bir hafta boyunca hasta olmuştum serum yemiştim doktor infulanza demişti ateşim çıkıyordu hep 38 di en az. O zaman bile o gün bile aramamıştı sadece yazmıştı ama aramız iyiydi normaldi. Bir hafta geçtikten sonra aradı bir çiçek bile göndermemişti. Şimdi Allah aşkına bu nedir nasıl bi ilişkidir beni seviyor mu ben artık sevdiğine inanmıyorum o çoktan kafasında bitirmiş bahane arıyormuş gibi. her şey kolayından olsun bitsin istemiş resmen rica ederim bu konuda fikir ya da bi yardımcı onabilecek varsa çok sevirinim dua ederim psikolojim alt üst oldu gecem gündüzüme karıştı canım acıyor

Erkek arkadaşımla bişey yaşadık lütfen okur musunuz 5 dakikanızı ayırıp lütfen?
Cevapla