Erkek arkadaşımın yanına gıttım Yasadıgım olaya bakarmisinız ne dersınız bu duruma?

9 ay uzak mesafede ılıskım vardı yurt dısına gıttım evlılık yapacaktık kan testi verdik ama aıds testi olmadı sonra ılkten aılesı ve kendısının yanına ilkten benı ıyı karsıladılar ama kendısı sonradan aılesının yanında bana bagırmaya ustume gelmeye başlamıştı ve bana tokat attı elbıselerımı toplattı ablasına gonderdı ertesı gün bıletımı aldım ve Türkiye'ye dondum dönerken beni yolcu etmeye bile gelmedi 6 gun oldu dondum bır kere bile yazöado hala sadece annesi kız kardesı ve ablası geldı benı son kez görmeye helallik almaya bıle gelmedı yolcu etmedi 6 gun oldu hıc mesaj bile atmadı? Geldıgım gun sosyal medya hesaplarını kapattı yazmadı Hala soktayım? Ne yasadım ben ya ıyı degılım?
Erkek arkadaşımın yanına gıttım Yasadıgım olaya bakarmisinız ne dersınız bu duruma?
Cevapla