24 yasindayim hiç erkek arkadaşım olmadı bu erkekler için kötü bir izlenim mi?

Üniveriste bitsin işim olsun diye falan düşündüm gelen birkaç teklifi kabul etmedim okulda zaten erkeklerin olduğu yerde pek işim olmadı ders yurt arası gidip geldim şimdi de okul bitti iş bulamıyorum evdeyim sosyal medyadan olmasın diye de kimseyle konuşamıyorum ama artık sevecek sevilecek birini istiyorum. Bazen sosyal medyada sohbet ederken kimseyle ilişkim olmadığini öğrenenler inanmıyor ya da tuhaf buluyor gibi geliyor erkekler bu konuda ne düşünür. Sürekli evde oturarak nasıl birini bulacağım zaten işsizlikten bitik durumdayım bide herkes sürekli kimse yok mu diye soruyor valla bunaldım fikirleriniz varsa belirtseniz

24 yasindayim hiç erkek arkadaşım olmadı bu erkekler için kötü bir izlenim mi?
Cevapla