22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı diyince erkek kankalarım aşırı şaşırdı Ne yani illa birkaç kişinin elinden geçmiş mi olmak lazım?

Diyolar nasıl yani hiç kimsenin elini de mi tutmadın yani falan filan. Saçma geliyor bana böyle sorular. Anormal olan benmişim gibi

22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı diyince erkek kankalarım aşırı şaşırdı Ne yani illa birkaç kişinin elinden geçmiş mi olmak lazım?
Cevapla