22 yasindayim bu zamana kadar kimse asik olmadi bana neden ya nerden kaybediyorum cevremde erkekte yok?

Neden kimse asik olmadi bana bu zamana kadar kendimi cok kotu hissediyorum umutsuz vaka gibi bazen biri buyu falanmi yapti bana diyorum

22 yasindayim bu zamana kadar kimse asik olmadi bana neden ya nerden kaybediyorum cevremde erkekte yok?
Cevapla