• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

24 yaşındayım karşıma kimse çıkmıyor. Sevgilim hiç olmadı, neden böyle?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
310
Yapay Zekaya Sor

Instagram'da da sadece abazalar yuruyor gerçek hayatta da kimse yürümüyor neden?

24 yaşındayım karşıma kimse çıkmıyor. Sevgilim hiç olmadı, neden böyle?
Cevapla
Instagram Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • chat-gpt
    chat-gpt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu sorunun cevabı, birçok farklı faktöre bağlı olabilir. Burada birkaç olası nedeni ele alabiliriz:

    1. İlişki aramakta acele etmiyor olabilirsiniz: 24 yaşında olmak genç bir yaşta ve birçok insan henüz bir ilişkiye başlamamış olabilir. Belki de hayatınızda daha öncelikli işleriniz veya hedefleriniz vardı ve bir ilişkiye başlamak için zamanınız olmadı.

    2. Çevrenizdeki potansiyel partnerlerle uyumlu değilsiniz: Kendinize uygun insanları bulmak için çevrenizi iyi araştırmalı ve genişletmelisiniz. Belki de çevrenizdeki insanlarla ortak bir bağ kuracak kadar vakit geçirmediniz.

    3. Özgüven eksikliği: Kendine güven duymak ve kendini sevmek, başkalarıyla ilişki kurmanın önemli bir parçasıdır. Belki de kendinizi yeterince çekici, ilgi çekici veya değerli hissetmiyorsunuz.

    4. İlişki kurma becerileri: İlişki kurmak herkes için kolay olmayabilir. Belki de doğru insanı buluyorsunuz ancak uygun adımları atmakta zorlanıyorsunuz.

    Bu nedenlerin yanı sıra başka faktörler de olabilir. Ancak, önemli olan, kendinize ve hayatınızdaki amaçlarınıza odaklanarak, doğru insanı bulmanın zaman alabileceğini anlamaktır. Kendinize güvenli, mutlu ve tatmin edici bir yaşam kurmak, doğru kişiyi bulmanın anahtarı olabilir.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • dilhune60
    dilhune60 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Güzel insan benim de hiç sevgilim olmadı, ve insan artık bir süre sonra gerçekten buna kafayı çok takıyor fakat sana naçizane tavsiyem çok düşünme, neden olmuyor diye kendi kendine stres yaşatma. Herşeyin bir vakti var elbet olucak olunca da en güzeli olucak diye kendini motive et :)

    0
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Öncelikle dışa dönük olmak önemli insanları hayatına çekebilmek için. Her şeye açık olmak, evet diyebilmek önemli. Bay evet filmini ve erdem taskinsu videolarını tavsiye ederim. Bir de bakımına giyimine ultra özenle içindeki femineni ortaya cikartmalisin..

    0
    0 Yorumla
  • Ebediyyecey
    Ebediyyecey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 88%
    +1 yıl

    İsteklerini yapsan olurlar olmadı mı böyle oluyor üzülme biraz da Müge Anlı izle gençlerin bak neler geliyor başına Allah korusun sevgili arayım derken insanin başına neler geliyor

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

18

Cevap

67

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Zaman için de çıkacaktır benim de 23 yaşım ama hiç sevgilim bile olmadı kız eli bile tutmadım

    0
    0 Yorumla
  • Nurelifalev
    Nurelifalev Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 90%
    +1 yıl

    Ben okuldan birinden hoslandım açıkça gitti anlattı demezmi bende hoslanıyorum çok mutlu oldum sonra üzütücü bir şey oldu ailem duydu karsı geldi bir sevgili yapmadım ama Vazgeçtim şimdi birinden hoslanıyorum o kişi mahallede okişi bilmiyor cama çıktım bir kere gözünü kaçırdı benimle tuhaf konuştu çok konuşmadı benimle sen nasıl demedi bana ne yapmalıyım

    0
    1 Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      😭😭

      Yorumla
  • ibrahimfurkan34
    ibrahimfurkan34 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    İnstagramı ben denicektşm vazgeçtim abazalar yazıyormul bende abaza sanılırım diye yazmadım hiç, gerçektede ne dicem selam desek kötü gözle bakılıyoruz o yüzden saldım bi hoşlanan kız varsa grlsin beni bulsun söylesin tüm kalbimle sevicem iyi biriyse 😂

    0
    0 Yorumla
  • FiqHShott
    FiqHShott Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Benimde bu yaşıma kadar olmadı ama bir sebebi var tabi ki bedensel engelli olduğum için ☹

    0
    1 Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Bence buna üzülecek bir şey yok daha yaşım küçük ilerleyen zaman inşallah olur

      Yorumla
  • Troiaan35
    Troiaan35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Çünkü hayat artık instagram oldu, yüz yüze tanışmak dahada garip oldu.. yüz yüze tanışacaksan ozaman oturduğun kafede veya bir ortamda beğendiğin adama bakışlarınla belli et, ben etmem diyorsan çok beklersin.

    0
    0 Yorumla
  • Misyonermentalitesi
    Misyonermentalitesi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence resme büyük bak ilerdeki eşin çok dürüst ve tıpkı senin gibi olabilir hiç sevgilisi olmamış harama bulaşmamış ve bunun için dua etmiş olabilir Allah seni ona saklıyor 🙃

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Benim mayısta nişanım vardı ayrıldım çok üzülüyorum ağlıyorum ama iyiliğim için böylesi daha iyi bence yaşa takılma Bende 25 yaşımdayım her şeyin hayırlısı olsun olmuyorsa vardır bir hayır

    2
    152 Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Özel değilse neden ayrıldınız?

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Verdiğim değeri haketmedi sürekli ailesi karışıyor o da sürekli ailesini dinliyor yüzük olmadan buluşmamizi istemiyorlar nişandan sonra imam nikahı istiyorlar yalan söyledi bayramda buluşmamız gerekir anneme söyle bende söyleyeyim diyor resmen benden izin almamı istedi babası istagram hesabı acmis sırf biz buluşuyor muyuz diye ailesi muhafazakar ama onların bu yaptığı aşırı abartı

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Valla bilmem belki daha iyi veya kötü olurdu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Borcu için evlilik teklifi yaptığı yüzüğü sattım hemde ağlayarak

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Ya sen sevyonmu o oğlan seviyor mu oda var şimdi ariyormu seni hiç

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Sen dindar değilsen karşı tarafın dindar olması seni soğutur tabi ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sonuçta evlilik bir kere oluyor ve ben evlenince onun ailesinden mı izin alacağım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende kapalı biriyim

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Kadınlar demek ki dindar muhafazakar erkek sevmezmiş onu anladım

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Ya şimdi onun ayle yapısı ve seninki farklı dir ondan ama sen bilin herşeyi en iyisini belki böyle daha iyi olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende kapalıyım onu çok sevdim benim kızdığım şey ailesinden izin alamıyor benle buluşması sorun biz kötü bir şey yapmıyoruz ki

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Eee ayle izin vermese oğlan napsin

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Senin için böylesi daha hayırlı belki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu olaylar olmadan önce çok mutluyduk para konusunda bana yalan söyledi ehliyet kursuna yazıldım dedi o değil kardeşi yazılmış yalan söylüyor venonh sevdiğim için ailesinide idare ederdim

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Sen o zaman saliver şunun peşini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ailesine karşı sesini çıkartabilir kardeşi sevdiği kızı kaçırdı ailesi istemiyordu ama sevdiği için bir şeyler yaptı o ailesine o benim evleneceğim kız buluşmamız gerekiyor demedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ailesinden korkuyor ileride evlenincede mı böyle olacak ailesi hep karışacak mı ben annelere giderken ondan değil Ailesinden mı izin alacağım

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Ya seven gülün dikenine de katlanır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onun borcu için tüzüğü sattım yenisini almadı bile ağladım ya benim için anlamı vardı

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      O zamn sil yenisin bul biraz zaman gecsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben onun için her şeyi yaparım ama o da biraz beni savunmali ailesine benim buluşmaya çağırdığı mı söylüyormuş korkak olmamali

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen böyle şeyler yapan birini ister misin sevsende bir ömür geçireceksin ya yolun başında böyle ileride nasıl olur

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      çok saçma sebeplerden ayrılmışsınız bence

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Olmaz tabi de bilmiyorum senin hayatını senin kararın dm den yaz bklim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neresi saçma ki

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      ⁉️

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      seni aldattı mı bir terbiyesizliğini mi gördün
      seni sevmediğini mi söyledi hiç önemli bir açığı göremedim
      böyle şeyler dert edilecek şeyler değil sevin yeterli insan seveni kolay bulamaz ama başka çok erkekle tanışırsın

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Canim ben seni gayet iyi anladim

      İlla ayrılması için aldatması gerekmiyor
      Sevdiğin kişi sen ne kadar dik durabiliyorsan
      O da o kadar dik durabilmeli
      Ben eşimin ailesinin karşısında başım eğik durmamalı
      Benim arkamda durmadı pısırık olmamalı
      İki kelimeyi bir araya getirip bir cümle yapmalı yani en azindan
      Daha ailesinden izin alamıyorsa nasıl bir sevgili yapmış hatta sahip çıkamayacaksa nie yapmış
      Sevgili yapmak marifet değil evlenebilmek marifet değil
      Bunu devam ettirebilmek marifet
      Arkasında dimdik durabilmek önemli
      Bunlar marifet değil yani
      Marifet bu evliliği

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben maddi manevi her şeyi yaptım çok sevdim her şeye tamam dedim ama bana sahip çıkmalı boşanan bir ablam var kızıyla bizimle yaşıyor korkuyorum evlenip ayrılmaktan ailesi önemli şimdiden böyleler ya sonra karışırlar sa sürekli ben edileceği 27 yaşında ailesini kırmadan onlara anlatmalı ben onu seviyorum ama sevmekte yetmiyor ileriside çok önemli

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      anladım demek huyunu beğenmemişsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen böyle biriyle olur muydun

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      şahsen ben seviyorsam aileme karşı gelirim evde savaş çıkar valla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O bunu yapmıyor işte 1 aydır buluşmadik bayramda da buluşmadik nişandan sonrada yine görüştürmezler

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Benim bir arkadaşımın ailesi de böyleydi 9 ay sonra ayrılmak zorunda kaldı
      Kız her şeyine karışıyor
      Nereye gitti nereden geldi eve kim girmiş kim çıkmış Yani çok sıkıntı
      Iş görüşmesine gidiyormuş kayınvalidesi ile birlikte gidecekmiş sırf bilmiyor diye
      Eşyaların yerini değiştirse eşyaların yeri yine mi değişti falan diyormuş yani çok saçma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seviyorum onu sence ne yapmalıyım unutur muyum onu

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Yani daha beraber gezmenize
      İzin vermeyen ilerisi nasıl olursunuz bilmiyorum ama bence ayrıl derim de
      Sen bilirsin ya ilerisini kötü olmasındansa ayrılmak en mantıklısı
      Sana devam bu yalan söyleyen biri ile devam edebilecekmisin
      Bu yalanlarla bir kere değil 100 kere değil 1000 kere daha karşılaşacaksın belki katlanabileceksen devam et

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısın çok üzülüyorum ağlıyorum. Sence bu olayı nasıl anlatabilirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Atlatırım nasıl unuturum onu

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Aktiviteler bul oyalanacak bir şeyler kurslara gidebilirsin misal tabii Ailen izin veriyorsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çalışıyorum zaten işimle ilgilenirim sen bekar mısın

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      demek oluyor ki pısırıklık bir bka yaramıyor seviyorsan herkese karşı gelebileceksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet beni sahiplenmesi gerekiyor benim sorunum maddiyat falan olmadı yalan söylemesi daha evlenmeden ailesinin bu kadar karışması onunda ses çıkartmamasi

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      sen üzülme hayırlısı olacak inşallah

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Yok ben bekar değilim evliyim daha şimdiden yalan söylüyor yani daha neler olur ilerde
      Allah göstermesin tabi kötüsünü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevdiğim halde ayrıldım ya ileride çocuğum olup boşansam benim ablam o durumda hayırlısı böyleymiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mutlu musun eşin ailesi sana karşı nasıl

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Eşim bana karşı iyi ama işte bu aralar kumar oynuyor
      Onu bıraktırmaya çalışıyorum
      Bakalım ne zaman son bulacak
      Bence de en mantıklısı en azından Evlenmeden ileriyi görüp karar verebilmek
      Bir de çocuk olduğunda babasıyla görüşecek yani
      Görüşmek istemezsen de görüşmek zorunda kalacaksın bir sürü sıkıntı

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      @fatmakokten evet o yüzden evlenirken acele etmemek lazım önce bir tanıyın huyu nedir suyu nedir nasıl davranır şiddet yapar mı

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Ama bazı insanlar evlenmeden gerçek yüzlerini göstermiyorlar
      Misal ben tanıştığımda kumar oynamıyordu eşim tanıştıktan sonra başladı ama ben alıştırmadım

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      @fatmakokten bırakır inşallah dua et ama dua açar herşeyi
      birde alakasız ama yine mutluluğumu söylemek istedim annem sevdiğim kızla konuşacak istemek için

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      nasip

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Hep dua ediyorum ama o da hep bırakacağım diyor ama bakalım

      Öyle mi sizin adınıza çok sevindim
      Böyle sevindirici haberler insan içinde tutamıyor dışarı yansıtmaya çalışıyor
      Kim olursa olsun o

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Her şey gönlünüzce olsun

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      @fatmakokten amin teşekkür ederim

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Aminnn inşaALLAH

      Rica ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnşallah eşiniz kumar oynamayı bırakır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizin adınıza da çok sevindim hayırlı olsun

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Kadınlar serseri erkek sever diyorlar bu doğru valla gitmiş kumarcı adamı bulmuşsun efendi düzgün adam varken

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      Cevap sahibi saol allah razi olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hepimizden amin

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Cevap sahibi inşallah umarım bırakır

      Yukarıda yazdım işim tanıştığımda kumar oynamıyordu
      Benimle tanıştıktan sonra oynamaya başladı ama ben alıştırmadım dedim farkındaysanız
      Ne yapayım Kavun karpuz değil ki g***** koklayayım Affedersiniz de yani
      Zaten sinirim tepemde sırf konuşmak için atmayın konu açmayın size çatmayayım isterseniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Canım kendini üzme bilemezdin ki bilsen zaten evlenmezdin

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Ben de onu diyorum zaten gelmiş
      Bir de gelmiş burada boş yapıyor
      İnşallah ne diyeyim bilmiyorum artık sabır demekten başka çarem yok
      Kimse kendi derdine merhem olamıyor olsa zaten başkalarının danışmaz değil mi
      Kim ister yanlışa bile bile gitmek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet canım ben başta bilerek gidiyordum ayrılmayacaktim ablamlar çok kızdı bana

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten seçmek sizin elinizde olan bir şey neden düzgün adam seçmek varken kötü adam seçiyorsunuz

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Neyse olsun boş ver Zararın neresinden dönersen kar

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Ya ben size anlatamıyorum herhalde alnında Yazmıyordu bu adamın düzgün ya da yalancı falan diye hırsız diye tipine bakarak mı insanları yargılıyoruz nereden bileceğim

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten karakterine bakmadan evlenirseniz öyle olur tabi

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Hiç yalan konuşmadı bana
      Başka bir şeyini de görmedim yalan konuşmayan birini de kumar oynayacağını düşünmedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana yalan konuştu affettim ama ailesinin karışmasıyla ömür geçer mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Canım gerçeği görmek o kadar kolay değil evlenene kadar belli etmemiş

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Geçmez Tabii ki nereye kadar geçecek insanın sinirleri bozuldu
      Maalesef işte gerçek görmek o kadar kolay değil ama hiç yalanı yok hep doğru konuştuğu için biliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben çok seviyorum ama olanlara baksana ne yapacağım

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      En azından sen daha yolunu başından dönebildin yani öyle düşün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok seviyorum çok hayal kurdum

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      O kadar haklısın ki insanlar bir çırpıda değişmiyor maalesef keşke değişebilseler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Keşke ailesine sesini çıkartsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Buluşmadan nasıl devam edelim Nişandan sonra imam nikahı yaparsam hiç dönüşü olmaz

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Bak ailesini geçtim en azından yalan söylemese yaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet ehliyete yazıldım dedi yalan çalışıp takımı aldım dedi yalan ailesi 2 bilezik takacak ailesine buluşmaya benim çağırdığı mı söylüyormuş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ailesinden korkuyor ileride ben onun ailesinden mı izin alacağım

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Öyle insan karşısındakini ortada bırakır
      Gerçekten zor bir durum daha önce yaşadım

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Gerçekten çok saçma yaptığı iş söyledi Yalanlar sonra Ailesi ne bileyim Allah yardımcın olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sence ben haklı miyim ayrılarak sence doğru mu yaptım

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Esimden önce tanıdığın biri vardı

      Senin sevgilin gibi bana yalan konuşuyordu
      Ailesinin ortasına beni atıyordu arkamda da durmuyordu
      Hani ben bunu istiyorum ama ona söyledim demiyordu
      Ben de anlattım gerçeği madem öyle istediğinin arkasında duracak falan diyorlardı yani çok gereksiz biriydi aslında simdi daha iyi anlıyorum

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Çok bildirim geliyor dmden devam etseniz? 80 küsür yorum olmuş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet ama seviyorum diye affettim sonra yine sorun evlilik teklifi yaptığı yüzüğünü satıp Borcunu ödedim çünkü ailesi bütün parasını alıyor buluşmak sorun

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Bayanlar bir şey desem kızmayın amma

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Cevap sahibi Bunlar bizden şikayetçi gel biz 😀
      Konuşmak istersen bana istek at kabul ederim istemezsen Sen bilirsin

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten şikayetçiyiz çünkü efendi adamlar varken kötü adam seviyorsunuz sonra ağlıyorsunuz hayır ne kaybedeceksiniz doğru düzgün birini sevseniz? Kusura bakma çok tepkili ve kırıcıyım bu konuda

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      @Yamamotocros
      Erkeklerin farklı olduğunu mu düşünüyorsunuz acaba
      Onu seveni değil de başka birini sevdiğini denk gelmiyor muyuz
      Benim ağzımı açtırmayın
      Ben de çok şey biliyorum ama konuşmak istemiyorum O yüzden kusura bakmayın yani

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten evet biz farkliyiz kızlar kötü serseri erkek sever ama erkekler düzgün kadın sever

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Acımıyorum üzülmenize aksine dalga geçip mutlu oluyorum bu halinizle çünkü efendi adam sevseniz ne siz üzüleceksiniz ne de o adamlar yalnız kalmayacak

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Biraz duygusal olmak yerine beyninizi kullanmayı deneyebilirsiniz

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Beyin herşeye çözüm bulur duygu birseye çözüm bulmaz

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Hiç öylesine denk gelmedim kusura bakmayın

      Benim eski sevgilim şu anki eşimden farklı değil sadece kumar oynamıyordu yani o da iyi değildi ama alnında yazmıyordu iyi olup olmadığı zamanla öğreniyoruz hani değil mi
      Kahin değiliz ya o yüzden

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten denk gelmiyorsan sorun sendedir yoksa her insan birbirinden farklı

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Ne demiş atalarımız sen nasıl biriysen karşına da senin gibileri denk gelir

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Kadınlar düzgün mü ki karşınıza düzgün adam çıkacak? Çıkmıyorsa problem sizdedir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Canım çok haklısın çok iyi rol yapıyorlar işlerine nasıl gelirse öyle sonra gelip bize laf ediyorlar bilsek zaten evlenir miyiz

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Valla 2 sebebi var ya sizin de karakteriniz kötü ya da çok gozu kapalı safsınız anlayamıyorsunuz karakterlerini

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Evet Atalar doğru söylemiş nasıl karşımıza iyi insan çıkmadığı gibi sizin gibi
      Öküzler çıkmış laf anlamıyor
      Yani öküz odun deyince hoşunuza gidiyor demek ki siz artık takmıyorum
      Çünkü anlatmak istediğim her şeyi başka bir tarafa çekiyorsunuz
      O yüzden konuşmaya bile gerek yok laf anlamayan birine
      Madem çok düzgünsünüz içip sıçmayın kumar
      oynamayın
      Biz de doğru insanları buluruz hepiniz aynı görünüşte olduğunuz için seçemiyoruz
      Hangisi doğru hangisi yanlış diye

      Evet çok güzel rol yaptıkları için
      anlayamıyoruz Biz s**** değiliz
      Gözümüz görüyor yani aklımız da var karşıdakinin nasıl bir insan olduğunu hissedebiliyoruz ama çok iyi rol yapıyorsa ne yapabiliriz

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten düzgün değilsek düzgününü bulun iyi araştırın o zaman ne diyim ki

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Hepimiz mi öküzüz karaktersiziz sanki?

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Düzgünü bulsak zaten bırakmayız anlamak mı istemiyor musunuz anlamıyor mıyormusunuz Onu anlayamıyorum

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Hepiniz insan görünür böyle birbirinize benziyorsunuz ya 🙄😂😂
      O yüzden ayıramıyoruz kusura bakmayın
      Dengesizlere denk geliyoruz maalesef 😂😂

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten yok öyle değil işte düzgün kişilerin sahip olduğu özellikler itici geliyor size

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Hayır yani düzgün geldi de ben ne dedim sen düzgünsün
      Sen şöyle kenara geç ben başkasını istiyorum mu dedim yanımdamıydınız şaka gibi ya
      Beyefendi Kavun karpuz değil g***** koklayacak Affedersiniz ama Neyse ben sizi niye takıyorum ki anlamadığınız sürece gerek yok yani

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten tamam ya erkekler olarak hepimiz sadakatsiz içkici kumarcı karaktersiziz. Bütün kadınlar düzgün adam seviyor çünkü bütün kadınlar sütten çıkmış ak kaşık gibi tertemiz melek gibi masum karakteri düzgün hanım hanımcık olur

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Yine lafı başka bir tarafından anladınız neyse
      Nasıl bayanların 2-3 tane ya da daha fazla varsa bu kötü erkeklerin içinde de var anlatabiliyor muyum
      Ama anlayacak kabiliyeti var mı yok mu bilmiyorum artık
      Ben size Erkeklerin hepsi ya da Kadınların hepsi sütten çıkmış demiyorum hepsinde var
      Ama bunu anlayamıyoruz maalesef
      Tabii bi düşünce meselesi anlayabiliyorsanız

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten lafa gelince hepiniz sadık olsun efendi olsun karakteri düzgün olsun istiyorsunuz ama icraate gelince serserilerle sevgili oluyorsunuz. Ben de diyorum ki biz nasıl karaktersiz ve kötüysek sizde öylesiniz

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Ben erkeklerin hepsi demedim kadınların hepside demedim
      Yani ben genellemede yapmadım siz nasıl anlamak istiyorsanız öyle anlıyorsunuz

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Valla bilmiyorum kızlar gerçekten düzgün adam mı arıyor seviyor? Bence arayıp sevseniz karşınıza kötüleri denk gelmez o yüzden sorun sizde ya neyse iyi günler uzamasın artık ne siz bu kafayla düzgün adam bulup mutlu olursunuz ne de iyi adamlar kötü birine dönüşmediği sürece yalnız kalmaya devam ederler

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Siz dinleyebilirsiniz beyefendi ama biz düzgün birini aramasak zaten yakınmayız değil mi yani durup dururken ayrılmayız canın sıkıldığından değil yani
      Eşim askere gittikten sonra çok değişmiş
      Ailesi de öyle söylüyor zaten askere gitmeden önce tanısaydık belki istediğim gibi bir hayat sürebilirdik yani
      Arkadaş çevresi askerlik falan çok değiştirmiş oradaki öküz, odun erkeklerden maalesef uzak tutamamış kendisini

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten tamam apla umarım kocan düzelir ya da boşandıktan sonra düzgün birini bulursun ne diyim ben daha artık

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Boşanmak isteseydim İki senedir boşanırdım zaten beklemezdim

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten bilinmeyen denklem işte bu konular kadınlar sözde iyi adam isteriz diyorlar ee kötü adamla niye sevgili oluyorlar? Bunun net bir cevabi asla olmayacak sanırım

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Oğlum neresini anlamıyorsun
      Biz evlendikten sonra böyle oldu yani yazı tura çekmedim kurada da çıkmadı anlatabiliyor muyum

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten insanın karakteri öyle kolay kolay değişmez o evlenmeden önce de emin ol kirli işlere karışmışdır

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Allah bilir ama bir insan öyle kolay kolay sonradan değişmez

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Bilseydim zaten beraber olmazdık
      Çoğu şeylerini bıraktı kumarida bırakacağına inanıyorum

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten bıraktı derken demek ki kötü olan başka şeyleri de varmış işte boşuna demiyorum siz kötü adamları bile bile seviyorsunuz yok sonradan değişti sonradan bozuldu falan hikaye siz gayet iyi biliyorsunuz kötü adamları zaten o yüzden bu konu burada kapansın celladına aşık olduysan o senin ahmaklığın kusura bakma azcık beynini çalıştırıp duygularına teslim olmasaydın ama nafile artık iş işden geçmiş

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Tanıştığımda böyle biri değildi diyorum size ama anlama kabiliyetinizin olmadığını en başından beri biliyorum zaten hayırlı günler

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten kötü şeyleri vardı ama bırakdı diyorsun? Haberin varmış işte sen çocuk mu kandırıyorsun

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Bu beyninle zaten öyle bir adamı sevmen çok normal. Kotu adamı zaten ya kötü kadın sever ya da saftirik beyinsiz bir kadın sever

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Evlendikten sonra öğrendim anlayamıyorsunuz değil mi
      Biraz empati yapabilirsiniz

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten allah allah o yaptığı kötü şeyleri hiç araştırmadın mı sormadın mı kimselere? Kusura bakma zeka seviyen düşük ablacım yapacak bir şey yok

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Evlilik bu kadar basit olmamalı iyi araştırmak lazım

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Kimse arkadaşını kötülemiyor sormadığımi nerden bileceksiniz ki

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      youtube.com/shorts/RHfvxSM2Y4g?feature=share4

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Bu arada o Videoda ne denildiğini anlasaydım emin ol cevap verirdim anlamadığım için cevap vermiyorum

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @fatmakokten anlamaman normal sen hiçbirşeyi anlayamamışsın zaten artık bu tartışma son bulsun yazmayalım 150 ye yakın görüş olmuş yeter artık

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      Annem sozunden dondu bu sefer de konusmam diyor

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      Bu aileyle napcam bilmiyorum arkamda durmuyorlar

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      @funnygood122 ne diyon

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      @funnygood1222 sorun nedir peki annen neden konuşmak istemiyor
      Karşı tarafla bi sorun mu oldu

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      @fatmakokten kiz zaten caya bile geldi ama annem konusacam dedi sonra vazgecti herhangi ozel sebebi yok istemiyor bana kiz sorun bu annem bugun dedi babanla konusacam bakalim ne diyecek

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      Bende dedim konus tamam

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Kızın neyini beğenmedi acaba
      Çok merak ediyorum ya da neyi dikkatini çekti

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      Caya bile gelmedi yani yanlis oldu

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      @fatmakokten kizda bir sorun oldugunu mu dusunuyorsun sence bundan mi istemedi? ama cok efendi biri gibi gorunuyor

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Çaya bile gelmeyen kızın neye dikkatini çekip de istememiş olabilir Çok anormal bir durum yani

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      @fatmakokten annemin huyu boyle herseye çekinir baban razi olursa konusabilirim dedi bana annem.

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Evet çok garip bi annen var
      Konuşmaktan ne zarar gelebilir ki

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      @fatmakokten ben daha fazla uğraşamam annemle bu kadının geleceği yok 15 gündür

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      yarın hallederse halletsın yoksa onu ikna etmekle uğraşamam

      Yorumla
    • fatmakokten
      fatmakokten
      +1 yıl

      Anneniz nerde uzakta mi?

      Yani konuşmak o kadarda zor değil telefonda konuşabilir konuşmak isteyen

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      @fatmakokten annem evde bizimle kaliyor kiz telefonumu vereyim dedim verme dedi kizla ancak yuz yuze konusur

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      Bana yardim et lutfen olmuyor bir turlu kiz caya bile gelmedi bugun moralim iyice bozuk

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      Yazdim ozelden

      Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      Babam susmus zaten birsey dememis cevap vermemis anneme

      Yorumla
  • Daryldixon2488
    Daryldixon2488 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Değerini bilmeyen biri olacağına kimse olmasın daha iyi

    2
    0 Yorumla
  • postmodernpokemon
    postmodernpokemon Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 654 cevap paylaştı.

    Belki, dışarıdan çok sert biri gibi yorumlanıyorsundur. O yüzden kimse cesaret edemiyordur.

    0
    0 Yorumla
  • Rotasızbalık74
    Rotasızbalık74 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    İnan hiç beklemediğin bir anda oluyor kuzum...

    0
    0 Yorumla
  • sevgiperisi034
    sevgiperisi034 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 816 cevap paylaştı.

    Sen nekadar şans veriyorsun önemli olan o karsindakilere

    0
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Sen kendini hep gizliyon anlaşılan millet uğraşmıyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aynısı bende de var liselileri görüyorum böyle sokakta herif tutmuş elini gidiyor bense bir iki girişimim yüzünden başıma gelmeyen kalmadı soğudum sorunlu tipler bitirdi beni

    0
    0 Yorumla
  • Alpagu16
    Alpagu16 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Dışarıdan çok sert egolu göründüğünüz için olabilir mi?

    0
    0 Yorumla
  • mehmetsercan
    mehmetsercan Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 30%
    +1 yıl

    artık kolay kolay biri birine yürüyemez erkekler korktu

    1
    0 Yorumla
  • ælfidæ
    ælfidæ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla at izi it izine karıştığı için doğru insanlar birbirini bulamıyor maalesef.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kasma sakin ol

    Su akar yolunu bulur

    Önce kendi kişisel gelişimine odaklan

    Acele etme , bugün olmaz yarın olur

    1
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı.

    Belki de yalnızlık kaderimizdir bende 34 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Beğenmediğiniz insanlara abaza demekten vazgeçin. Çok matah bir şey olsan abaza dediğin kısım haricinde de yürüyen olurdu.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben de aynısı gerçek hayatta tık yok

    4
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden böyle sence

      Yorumla
    • AkrepKral_22Cm
      AkrepKral_22Cm
      +1 yıl

      bence adım atmayı bılmıyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @AkrepKral_22Cm adım neden atayim onlar gelsin.

      Yorumla
    • AkrepKral_22Cm
      AkrepKral_22Cm
      +1 yıl

      gorelım senı

      Yorumla
    • AkrepKral_22Cm
      AkrepKral_22Cm
      +1 yıl

      adım at o zaman gızlısın

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      2 sebebi var ya evden dışarı çıkmayıp çok asosyalsiniz ya da dış görünüş olarak erkeklerin dikkatini çekemiyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Yamahamotocross asosyal değilim ama büyük ihtimal begenilmiyor olabilirim bakimliyim ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben asosyalim

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Yani kırmak gibi olmasın ama dış görünüş olarak dikkat çekmek lazım ya

      Yorumla
    • Bay_Roketci
      Bay_Roketci
      +1 yıl

      Ya bursuru erkek var

      Yorumla
    • Board-Tennis
      Board-Tennis
      +1 yıl

      aynı bensin gerçekte tık yok

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bende de var aynı sorun asosyal olmaktan kaynaklı oluyor genelde

    1
    1 Yorumla
    • Erayucak
      Erayucak
      +1 yıl

      Umarım gönlüne göre birini bulursun inşallah

      Yorumla
  • Kartalyüksek
    Kartalyüksek Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yüzünü gizleyerek bu soruyu sormaktan belli neden olmadığı, fazla kurcalamana gerek yok... olmasını istiyorsan seninde birtakım özelliklere sahip olman gerek

    0
    0 Yorumla
  • 25gkn34
    25gkn34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sadece abazalar yürüyorsa profilini bir gözden geçir diyorum. Sen ortak arkadaş çıkan ama çok kız takip etmeyen erkekleri ekle. Çünkü onlar abaza değildir ve çekinirler

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ciddi bir mizacin varsa yanaşmaya cesaret edemezler peik

    0
    0 Yorumla
  • delici94
    delici94 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı.

    Benim de sevgilim yok anlaştığım biri çıkarsa evlenirim

    0
    0 Yorumla
  • VOLKANİNANMAZ
    VOLKANİNANMAZ Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    Benimde karşıma kimse çıkmadı ama çıkmasını çok istiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Senin hiç sevgilin olmadı mı, çok üzücü

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olmadı 🙁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bulursun birini sorun etme.

      Yorumla
  • Kotucocuk0707
    Kotucocuk0707 Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Sen neden birini arıyorsun ki ve abaza olmayan Türk yok

    0
    0 Yorumla
  • Bytore
    Bytore Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sosyal ortamlara girmessen kimse seni tanımazda teklif etmezde sosyalleş biraz insanlardan geri durma

    1
    0 Yorumla
  • Jgaryy
    Jgaryy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    25 yaşındayım ailemin maddi durumu iyi olmasına rağmen hiç sevgilim olmadı psikolojik sorunlarım var dış görünüşümü beğenmiyorum

    1
    1 Yorumla
    • Jgaryy
      Jgaryy
      +1 yıl

      Öz güvenim yok insanlarla iletişim kurmakta zorluk çeken biriyim asosyalım

      Yorumla
  • esrarengiz46
    esrarengiz46 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22
    +1 yıl

    Biz arayıp bulamıyoruz evlilik için dürüst insan bunlar hâlâ yok diyor maksat gönül eylendirmek ise bilemem

    0
    1 Yorumla
    • funnygood122
      funnygood122
      +1 yıl

      bro ne evlenmesi erken değil mi?

      Yorumla
  • Juve07
    Juve07 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kızlar gelmiş burada ağlıyor saçma. Ben sizle tanışmaya çalıştığımda hepiniz de tersliyorsunuz.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bende öyleyim nasıl olcak bizim halimiz nasıl olcak

    1
    0 Yorumla
  • Ertser789
    Ertser789 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Cunku erkekler kotu niyetli olmus
    Benimde hayatimda hicbirisi olmadi cunku tipim bozuk

    0
    1 Yorumla
    • Erayucak
      Erayucak
      +1 yıl

      Umarım gönlüne göre birini bulursun

      Yorumla
  • 0_PILOTBEY_0
    0_PILOTBEY_0 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Benimde bahtım kapandı galiba ne realde ne sanalda bulamıyorum istersen tnisalim

    0
    0 Yorumla
  • Buseslem06
    Buseslem06 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kanka güvenme kimseye bir sevgilim oldu belamı gördüm 24 yaşındayım aşk acısı çekiyorum

    0
    1 Yorumla
    • Bendenkaçışyok
      Bendenkaçışyok
      +1 yıl

      Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh buldun yakışıklıyı sevgili ol bakalım ben sana çıkma teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gooottumun ikizi dersin reddersin beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser sana aşık olmamı kendine hakaret sayar topukları gooottune değe değe ardına bakmadan kaçarsin çünkü tipsizim kisayim diye beni kimse sevmez anca olbot bir gün sonondo olir diye nasihat verir oysaki bu trilyonluk birinin asgari ücretliyi teselli etmesi gibidir

      Yorumla
  • Taro_Yamada
    Taro_Yamada Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    +1 yıl

    Aşık ol herşeyi yaparsın kavuşmak için sonra sevgili olursunız

    0
    0 Yorumla
  • İreminiz16
    İreminiz16 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    İnternette psikoloji kitapları okumanı tavsiye ederim ya da video izlemeni kesin yap

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Roketci
    Bay_Roketci Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ya güzel değilsin ya da huyun iyi değil ya da sesiz ve iyi birisin

    0
    0 Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunun için üzülüyor gibisin. Üzülme

    1
    0 Yorumla
  • Cagdaskartal
    Cagdaskartal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Müsade varsa yürüyelim?

    0
    0 Yorumla
  • doğuuuuuuuuu
    doğuuuuuuuuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 82%
    +1 yıl

    Bu işler çok aşırı şans işi ya

    0
    0 Yorumla
  • KırmızıBeber48
    KırmızıBeber48 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Zamanla güzwl ilişki bulursun sende 🙂

    0
    0 Yorumla
  • Tarıkblack
    Tarıkblack Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 75%
    +1 yıl

    Niye acaba güzel mi değilsin

    0
    0 Yorumla
  • ztrmax
    ztrmax Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bizimde olmadı

    0
    0 Yorumla
  • Board-Tennis
    Board-Tennis Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    26 oldum benimde öyle

    0
    0 Yorumla
  • faydali_bilgin_16_08
    faydali_bilgin_16_08 Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Taviz vermiyorsunudur birak olmasın

    0
    0 Yorumla
  • Armanc2072
    Armanc2072 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 96%
    +1 yıl

    Karşıma çıksa biri şahsen yürürüm;)

    0
    0 Yorumla
  • Belkibirgünbiryerde
    Belkibirgünbiryerde Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı.

    Çirkin misin?

    0
    0 Yorumla
  • Rukama
    Rukama Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Gerçek hayatta yürümeyi unuttuk be

    0
    0 Yorumla
  • 1omerryildirimm
    1omerryildirimm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 79%
    +1 yıl

    ahhh kıyamam sana gizli üye olmasan iyiydi

    0
    0 Yorumla
  • Makro00
    Makro00 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı.

    İşte bu yüzden evlenmeyi düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Paten34
    Paten34 Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    doğru insanı bulamıyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • GezginGöz
    GezginGöz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bulursun bir gün

    0
    0 Yorumla
  • bielmanınyarısı
    bielmanınyarısı Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Ayne n ciddi manada bende de oyle

    0
    0 Yorumla
  • NickTazeBitti00
    NickTazeBitti00 Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bulursun takma

    0
    0 Yorumla
  • ayyıldızgökyüzü
    ayyıldızgökyüzü Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 387 cevap paylaştı.

    Bilmiyorum, anormal değil bence ya

    0
    0 Yorumla
  • _Hans_
    _Hans_ Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Olur daha yaşın genç, çıkar karşına birileri...

    0
    0 Yorumla
  • Blue0006
    Blue0006 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Olur fazla takılma

    0
    0 Yorumla
  • gizemliadam19
    gizemliadam19 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 942 cevap paylaştı.

    benımde olmadı bir ilki başarabiliriz

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (25)
Devamını Gör(70)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 24 yaşındayım karşıma kimse çıkmıyor. Sevgilim hiç olmadı, neden böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yaşım 25 hic sevgilim olmadı neden kimse bana bakmıyor? 5 cevap verildi
24 yaşındayım ve hayatımda kimse olmadı? 22 cevap verildi
29 yaşındayım ama kimse olmadı. Neden olabilir? 70 cevap verildi
23 yasindayim kimse asik olmuyor. Ben kiz değil miyim? 22 cevap verildi
24 yaşındayım hayatımda kimse olmadı, normal mı? 103 cevap verildi
Kimse beni kaale almiyor neden? 22üm oysa? Sevgilim bile olmadi? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨