Instagram'da da sadece abazalar yuruyor gerçek hayatta da kimse yürümüyor neden?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bu sorunun cevabı, birçok farklı faktöre bağlı olabilir. Burada birkaç olası nedeni ele alabiliriz:
1. İlişki aramakta acele etmiyor olabilirsiniz: 24 yaşında olmak genç bir yaşta ve birçok insan henüz bir ilişkiye başlamamış olabilir. Belki de hayatınızda daha öncelikli işleriniz veya hedefleriniz vardı ve bir ilişkiye başlamak için zamanınız olmadı.
2. Çevrenizdeki potansiyel partnerlerle uyumlu değilsiniz: Kendinize uygun insanları bulmak için çevrenizi iyi araştırmalı ve genişletmelisiniz. Belki de çevrenizdeki insanlarla ortak bir bağ kuracak kadar vakit geçirmediniz.
3. Özgüven eksikliği: Kendine güven duymak ve kendini sevmek, başkalarıyla ilişki kurmanın önemli bir parçasıdır. Belki de kendinizi yeterince çekici, ilgi çekici veya değerli hissetmiyorsunuz.
4. İlişki kurma becerileri: İlişki kurmak herkes için kolay olmayabilir. Belki de doğru insanı buluyorsunuz ancak uygun adımları atmakta zorlanıyorsunuz.
Bu nedenlerin yanı sıra başka faktörler de olabilir. Ancak, önemli olan, kendinize ve hayatınızdaki amaçlarınıza odaklanarak, doğru insanı bulmanın zaman alabileceğini anlamaktır. Kendinize güvenli, mutlu ve tatmin edici bir yaşam kurmak, doğru kişiyi bulmanın anahtarı olabilir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Güzel insan benim de hiç sevgilim olmadı, ve insan artık bir süre sonra gerçekten buna kafayı çok takıyor fakat sana naçizane tavsiyem çok düşünme, neden olmuyor diye kendi kendine stres yaşatma. Herşeyin bir vakti var elbet olucak olunca da en güzeli olucak diye kendini motive et :)
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle dışa dönük olmak önemli insanları hayatına çekebilmek için. Her şeye açık olmak, evet diyebilmek önemli. Bay evet filmini ve erdem taskinsu videolarını tavsiye ederim. Bir de bakımına giyimine ultra özenle içindeki femineni ortaya cikartmalisin..
00 Yorumla
+1 yılİsteklerini yapsan olurlar olmadı mı böyle oluyor üzülme biraz da Müge Anlı izle gençlerin bak neler geliyor başına Allah korusun sevgili arayım derken insanin başına neler geliyor
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
67Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılZaman için de çıkacaktır benim de 23 yaşım ama hiç sevgilim bile olmadı kız eli bile tutmadım
00 Yorumla
+1 yılBen okuldan birinden hoslandım açıkça gitti anlattı demezmi bende hoslanıyorum çok mutlu oldum sonra üzütücü bir şey oldu ailem duydu karsı geldi bir sevgili yapmadım ama Vazgeçtim şimdi birinden hoslanıyorum o kişi mahallede okişi bilmiyor cama çıktım bir kere gözünü kaçırdı benimle tuhaf konuştu çok konuşmadı benimle sen nasıl demedi bana ne yapmalıyım
01 Yorumla- +1 yıl
😭😭
+1 yılİnstagramı ben denicektşm vazgeçtim abazalar yazıyormul bende abaza sanılırım diye yazmadım hiç, gerçektede ne dicem selam desek kötü gözle bakılıyoruz o yüzden saldım bi hoşlanan kız varsa grlsin beni bulsun söylesin tüm kalbimle sevicem iyi biriyse 😂
00 YorumlaBenimde bu yaşıma kadar olmadı ama bir sebebi var tabi ki bedensel engelli olduğum için ☹
01 Yorumla- +1 yıl
Bence buna üzülecek bir şey yok daha yaşım küçük ilerleyen zaman inşallah olur
Çünkü hayat artık instagram oldu, yüz yüze tanışmak dahada garip oldu.. yüz yüze tanışacaksan ozaman oturduğun kafede veya bir ortamda beğendiğin adama bakışlarınla belli et, ben etmem diyorsan çok beklersin.
00 Yorumla
+1 yılBence resme büyük bak ilerdeki eşin çok dürüst ve tıpkı senin gibi olabilir hiç sevgilisi olmamış harama bulaşmamış ve bunun için dua etmiş olabilir Allah seni ona saklıyor 🙃
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim mayısta nişanım vardı ayrıldım çok üzülüyorum ağlıyorum ama iyiliğim için böylesi daha iyi bence yaşa takılma Bende 25 yaşımdayım her şeyin hayırlısı olsun olmuyorsa vardır bir hayır
2152 Yorumla- +1 yıl
Özel değilse neden ayrıldınız?
- +1 yıl
Aynen
Cevap sahibi+1 yılVerdiğim değeri haketmedi sürekli ailesi karışıyor o da sürekli ailesini dinliyor yüzük olmadan buluşmamizi istemiyorlar nişandan sonra imam nikahı istiyorlar yalan söyledi bayramda buluşmamız gerekir anneme söyle bende söyleyeyim diyor resmen benden izin almamı istedi babası istagram hesabı acmis sırf biz buluşuyor muyuz diye ailesi muhafazakar ama onların bu yaptığı aşırı abartı
- +1 yıl
Valla bilmem belki daha iyi veya kötü olurdu
Cevap sahibi+1 yılBorcu için evlilik teklifi yaptığı yüzüğü sattım hemde ağlayarak
- +1 yıl
Ya sen sevyonmu o oğlan seviyor mu oda var şimdi ariyormu seni hiç
- +1 yıl
Sen dindar değilsen karşı tarafın dindar olması seni soğutur tabi ki
Cevap sahibi+1 yılSonuçta evlilik bir kere oluyor ve ben evlenince onun ailesinden mı izin alacağım
Cevap sahibi+1 yılBende kapalı biriyim
- +1 yıl
Kadınlar demek ki dindar muhafazakar erkek sevmezmiş onu anladım
- +1 yıl
Ya şimdi onun ayle yapısı ve seninki farklı dir ondan ama sen bilin herşeyi en iyisini belki böyle daha iyi olur
Cevap sahibi+1 yılBende kapalıyım onu çok sevdim benim kızdığım şey ailesinden izin alamıyor benle buluşması sorun biz kötü bir şey yapmıyoruz ki
- +1 yıl
Eee ayle izin vermese oğlan napsin
- +1 yıl
Senin için böylesi daha hayırlı belki
Cevap sahibi+1 yılBu olaylar olmadan önce çok mutluyduk para konusunda bana yalan söyledi ehliyet kursuna yazıldım dedi o değil kardeşi yazılmış yalan söylüyor venonh sevdiğim için ailesinide idare ederdim
- +1 yıl
Sen o zaman saliver şunun peşini
Cevap sahibi+1 yılAilesine karşı sesini çıkartabilir kardeşi sevdiği kızı kaçırdı ailesi istemiyordu ama sevdiği için bir şeyler yaptı o ailesine o benim evleneceğim kız buluşmamız gerekiyor demedi
Cevap sahibi+1 yılAilesinden korkuyor ileride evlenincede mı böyle olacak ailesi hep karışacak mı ben annelere giderken ondan değil Ailesinden mı izin alacağım
- +1 yıl
Ya seven gülün dikenine de katlanır
Cevap sahibi+1 yılOnun borcu için tüzüğü sattım yenisini almadı bile ağladım ya benim için anlamı vardı
- +1 yıl
O zamn sil yenisin bul biraz zaman gecsin
Cevap sahibi+1 yılBen onun için her şeyi yaparım ama o da biraz beni savunmali ailesine benim buluşmaya çağırdığı mı söylüyormuş korkak olmamali
Cevap sahibi+1 yılSen böyle şeyler yapan birini ister misin sevsende bir ömür geçireceksin ya yolun başında böyle ileride nasıl olur
- +1 yıl
çok saçma sebeplerden ayrılmışsınız bence
- +1 yıl
Olmaz tabi de bilmiyorum senin hayatını senin kararın dm den yaz bklim
Cevap sahibi+1 yılNeresi saçma ki
- +1 yıl
⁉️
- +1 yıl
seni aldattı mı bir terbiyesizliğini mi gördün
seni sevmediğini mi söyledi hiç önemli bir açığı göremedim
böyle şeyler dert edilecek şeyler değil sevin yeterli insan seveni kolay bulamaz ama başka çok erkekle tanışırsın - +1 yıl
Canim ben seni gayet iyi anladim
İlla ayrılması için aldatması gerekmiyor
Sevdiğin kişi sen ne kadar dik durabiliyorsan
O da o kadar dik durabilmeli
Ben eşimin ailesinin karşısında başım eğik durmamalı
Benim arkamda durmadı pısırık olmamalı
İki kelimeyi bir araya getirip bir cümle yapmalı yani en azindan
Daha ailesinden izin alamıyorsa nasıl bir sevgili yapmış hatta sahip çıkamayacaksa nie yapmış
Sevgili yapmak marifet değil evlenebilmek marifet değil
Bunu devam ettirebilmek marifet
Arkasında dimdik durabilmek önemli
Bunlar marifet değil yani
Marifet bu evliliği
Cevap sahibi+1 yılBen maddi manevi her şeyi yaptım çok sevdim her şeye tamam dedim ama bana sahip çıkmalı boşanan bir ablam var kızıyla bizimle yaşıyor korkuyorum evlenip ayrılmaktan ailesi önemli şimdiden böyleler ya sonra karışırlar sa sürekli ben edileceği 27 yaşında ailesini kırmadan onlara anlatmalı ben onu seviyorum ama sevmekte yetmiyor ileriside çok önemli
- +1 yıl
anladım demek huyunu beğenmemişsin
Cevap sahibi+1 yılSen böyle biriyle olur muydun
- +1 yıl
şahsen ben seviyorsam aileme karşı gelirim evde savaş çıkar valla
Cevap sahibi+1 yılO bunu yapmıyor işte 1 aydır buluşmadik bayramda da buluşmadik nişandan sonrada yine görüştürmezler
- +1 yıl
Benim bir arkadaşımın ailesi de böyleydi 9 ay sonra ayrılmak zorunda kaldı
Kız her şeyine karışıyor
Nereye gitti nereden geldi eve kim girmiş kim çıkmış Yani çok sıkıntı
Iş görüşmesine gidiyormuş kayınvalidesi ile birlikte gidecekmiş sırf bilmiyor diye
Eşyaların yerini değiştirse eşyaların yeri yine mi değişti falan diyormuş yani çok saçma
Cevap sahibi+1 yılSeviyorum onu sence ne yapmalıyım unutur muyum onu
- +1 yıl
Yani daha beraber gezmenize
İzin vermeyen ilerisi nasıl olursunuz bilmiyorum ama bence ayrıl derim de
Sen bilirsin ya ilerisini kötü olmasındansa ayrılmak en mantıklısı
Sana devam bu yalan söyleyen biri ile devam edebilecekmisin
Bu yalanlarla bir kere değil 100 kere değil 1000 kere daha karşılaşacaksın belki katlanabileceksen devam et
Cevap sahibi+1 yılHaklısın çok üzülüyorum ağlıyorum. Sence bu olayı nasıl anlatabilirim
Cevap sahibi+1 yılAtlatırım nasıl unuturum onu
- +1 yıl
Aktiviteler bul oyalanacak bir şeyler kurslara gidebilirsin misal tabii Ailen izin veriyorsa
Cevap sahibi+1 yılÇalışıyorum zaten işimle ilgilenirim sen bekar mısın
- +1 yıl
demek oluyor ki pısırıklık bir bka yaramıyor seviyorsan herkese karşı gelebileceksin
Cevap sahibi+1 yılEvet beni sahiplenmesi gerekiyor benim sorunum maddiyat falan olmadı yalan söylemesi daha evlenmeden ailesinin bu kadar karışması onunda ses çıkartmamasi
- +1 yıl
sen üzülme hayırlısı olacak inşallah
- +1 yıl
Yok ben bekar değilim evliyim daha şimdiden yalan söylüyor yani daha neler olur ilerde
Allah göstermesin tabi kötüsünü
Cevap sahibi+1 yılSevdiğim halde ayrıldım ya ileride çocuğum olup boşansam benim ablam o durumda hayırlısı böyleymiş
Cevap sahibi+1 yılMutlu musun eşin ailesi sana karşı nasıl
- +1 yıl
Eşim bana karşı iyi ama işte bu aralar kumar oynuyor
Onu bıraktırmaya çalışıyorum
Bakalım ne zaman son bulacak
Bence de en mantıklısı en azından Evlenmeden ileriyi görüp karar verebilmek
Bir de çocuk olduğunda babasıyla görüşecek yani
Görüşmek istemezsen de görüşmek zorunda kalacaksın bir sürü sıkıntı - +1 yıl
@fatmakokten evet o yüzden evlenirken acele etmemek lazım önce bir tanıyın huyu nedir suyu nedir nasıl davranır şiddet yapar mı
- +1 yıl
Ama bazı insanlar evlenmeden gerçek yüzlerini göstermiyorlar
Misal ben tanıştığımda kumar oynamıyordu eşim tanıştıktan sonra başladı ama ben alıştırmadım - +1 yıl
@fatmakokten bırakır inşallah dua et ama dua açar herşeyi
birde alakasız ama yine mutluluğumu söylemek istedim annem sevdiğim kızla konuşacak istemek için - +1 yıl
nasip
- +1 yıl
Hep dua ediyorum ama o da hep bırakacağım diyor ama bakalım
Öyle mi sizin adınıza çok sevindim
Böyle sevindirici haberler insan içinde tutamıyor dışarı yansıtmaya çalışıyor
Kim olursa olsun o - +1 yıl
Her şey gönlünüzce olsun
- +1 yıl
@fatmakokten amin teşekkür ederim
- +1 yıl
Aminnn inşaALLAH
Rica ederim
Cevap sahibi+1 yılİnşallah eşiniz kumar oynamayı bırakır
Cevap sahibi+1 yılSizin adınıza da çok sevindim hayırlı olsun
- +1 yıl
Kadınlar serseri erkek sever diyorlar bu doğru valla gitmiş kumarcı adamı bulmuşsun efendi düzgün adam varken
- +1 yıl
Cevap sahibi saol allah razi olsun
Cevap sahibi+1 yılHepimizden amin
- +1 yıl
Cevap sahibi inşallah umarım bırakır
Yukarıda yazdım işim tanıştığımda kumar oynamıyordu
Benimle tanıştıktan sonra oynamaya başladı ama ben alıştırmadım dedim farkındaysanız
Ne yapayım Kavun karpuz değil ki g***** koklayayım Affedersiniz de yani
Zaten sinirim tepemde sırf konuşmak için atmayın konu açmayın size çatmayayım isterseniz
Cevap sahibi+1 yılCanım kendini üzme bilemezdin ki bilsen zaten evlenmezdin
- +1 yıl
Ben de onu diyorum zaten gelmiş
Bir de gelmiş burada boş yapıyor
İnşallah ne diyeyim bilmiyorum artık sabır demekten başka çarem yok
Kimse kendi derdine merhem olamıyor olsa zaten başkalarının danışmaz değil mi
Kim ister yanlışa bile bile gitmek
Cevap sahibi+1 yılEvet canım ben başta bilerek gidiyordum ayrılmayacaktim ablamlar çok kızdı bana
- +1 yıl
@fatmakokten seçmek sizin elinizde olan bir şey neden düzgün adam seçmek varken kötü adam seçiyorsunuz
- +1 yıl
Neyse olsun boş ver Zararın neresinden dönersen kar
- +1 yıl
Ya ben size anlatamıyorum herhalde alnında Yazmıyordu bu adamın düzgün ya da yalancı falan diye hırsız diye tipine bakarak mı insanları yargılıyoruz nereden bileceğim
- +1 yıl
@fatmakokten karakterine bakmadan evlenirseniz öyle olur tabi
- +1 yıl
Hiç yalan konuşmadı bana
Başka bir şeyini de görmedim yalan konuşmayan birini de kumar oynayacağını düşünmedim
Cevap sahibi+1 yılBana yalan konuştu affettim ama ailesinin karışmasıyla ömür geçer mi
Cevap sahibi+1 yılCanım gerçeği görmek o kadar kolay değil evlenene kadar belli etmemiş
- +1 yıl
Geçmez Tabii ki nereye kadar geçecek insanın sinirleri bozuldu
Maalesef işte gerçek görmek o kadar kolay değil ama hiç yalanı yok hep doğru konuştuğu için biliyorum
Cevap sahibi+1 yılBen çok seviyorum ama olanlara baksana ne yapacağım
- +1 yıl
En azından sen daha yolunu başından dönebildin yani öyle düşün
Cevap sahibi+1 yılÇok seviyorum çok hayal kurdum
- +1 yıl
O kadar haklısın ki insanlar bir çırpıda değişmiyor maalesef keşke değişebilseler
Cevap sahibi+1 yılKeşke ailesine sesini çıkartsa
Cevap sahibi+1 yılBuluşmadan nasıl devam edelim Nişandan sonra imam nikahı yaparsam hiç dönüşü olmaz
- +1 yıl
Bak ailesini geçtim en azından yalan söylemese yaa
Cevap sahibi+1 yılEvet ehliyete yazıldım dedi yalan çalışıp takımı aldım dedi yalan ailesi 2 bilezik takacak ailesine buluşmaya benim çağırdığı mı söylüyormuş
Cevap sahibi+1 yılAilesinden korkuyor ileride ben onun ailesinden mı izin alacağım
- +1 yıl
Öyle insan karşısındakini ortada bırakır
Gerçekten zor bir durum daha önce yaşadım - +1 yıl
Gerçekten çok saçma yaptığı iş söyledi Yalanlar sonra Ailesi ne bileyim Allah yardımcın olsun
Cevap sahibi+1 yılSence ben haklı miyim ayrılarak sence doğru mu yaptım
- +1 yıl
Esimden önce tanıdığın biri vardı
Senin sevgilin gibi bana yalan konuşuyordu
Ailesinin ortasına beni atıyordu arkamda da durmuyordu
Hani ben bunu istiyorum ama ona söyledim demiyordu
Ben de anlattım gerçeği madem öyle istediğinin arkasında duracak falan diyorlardı yani çok gereksiz biriydi aslında simdi daha iyi anlıyorum - +1 yıl
Çok bildirim geliyor dmden devam etseniz? 80 küsür yorum olmuş
Cevap sahibi+1 yılEvet ama seviyorum diye affettim sonra yine sorun evlilik teklifi yaptığı yüzüğünü satıp Borcunu ödedim çünkü ailesi bütün parasını alıyor buluşmak sorun
- +1 yıl
Bayanlar bir şey desem kızmayın amma
- +1 yıl
Cevap sahibi Bunlar bizden şikayetçi gel biz 😀
Konuşmak istersen bana istek at kabul ederim istemezsen Sen bilirsin - +1 yıl
@fatmakokten şikayetçiyiz çünkü efendi adamlar varken kötü adam seviyorsunuz sonra ağlıyorsunuz hayır ne kaybedeceksiniz doğru düzgün birini sevseniz? Kusura bakma çok tepkili ve kırıcıyım bu konuda
- +1 yıl
@Yamamotocros
Erkeklerin farklı olduğunu mu düşünüyorsunuz acaba
Onu seveni değil de başka birini sevdiğini denk gelmiyor muyuz
Benim ağzımı açtırmayın
Ben de çok şey biliyorum ama konuşmak istemiyorum O yüzden kusura bakmayın yani - +1 yıl
@fatmakokten evet biz farkliyiz kızlar kötü serseri erkek sever ama erkekler düzgün kadın sever
- +1 yıl
Acımıyorum üzülmenize aksine dalga geçip mutlu oluyorum bu halinizle çünkü efendi adam sevseniz ne siz üzüleceksiniz ne de o adamlar yalnız kalmayacak
- +1 yıl
Biraz duygusal olmak yerine beyninizi kullanmayı deneyebilirsiniz
- +1 yıl
Beyin herşeye çözüm bulur duygu birseye çözüm bulmaz
- +1 yıl
Hiç öylesine denk gelmedim kusura bakmayın
Benim eski sevgilim şu anki eşimden farklı değil sadece kumar oynamıyordu yani o da iyi değildi ama alnında yazmıyordu iyi olup olmadığı zamanla öğreniyoruz hani değil mi
Kahin değiliz ya o yüzden - +1 yıl
@fatmakokten denk gelmiyorsan sorun sendedir yoksa her insan birbirinden farklı
- +1 yıl
Ne demiş atalarımız sen nasıl biriysen karşına da senin gibileri denk gelir
- +1 yıl
Kadınlar düzgün mü ki karşınıza düzgün adam çıkacak? Çıkmıyorsa problem sizdedir
Cevap sahibi+1 yılCanım çok haklısın çok iyi rol yapıyorlar işlerine nasıl gelirse öyle sonra gelip bize laf ediyorlar bilsek zaten evlenir miyiz
- +1 yıl
Valla 2 sebebi var ya sizin de karakteriniz kötü ya da çok gozu kapalı safsınız anlayamıyorsunuz karakterlerini
- +1 yıl
Evet Atalar doğru söylemiş nasıl karşımıza iyi insan çıkmadığı gibi sizin gibi
Öküzler çıkmış laf anlamıyor
Yani öküz odun deyince hoşunuza gidiyor demek ki siz artık takmıyorum
Çünkü anlatmak istediğim her şeyi başka bir tarafa çekiyorsunuz
O yüzden konuşmaya bile gerek yok laf anlamayan birine
Madem çok düzgünsünüz içip sıçmayın kumar
oynamayın
Biz de doğru insanları buluruz hepiniz aynı görünüşte olduğunuz için seçemiyoruz
Hangisi doğru hangisi yanlış diye
Evet çok güzel rol yaptıkları için
anlayamıyoruz Biz s**** değiliz
Gözümüz görüyor yani aklımız da var karşıdakinin nasıl bir insan olduğunu hissedebiliyoruz ama çok iyi rol yapıyorsa ne yapabiliriz - +1 yıl
@fatmakokten düzgün değilsek düzgününü bulun iyi araştırın o zaman ne diyim ki
- +1 yıl
Hepimiz mi öküzüz karaktersiziz sanki?
- +1 yıl
Düzgünü bulsak zaten bırakmayız anlamak mı istemiyor musunuz anlamıyor mıyormusunuz Onu anlayamıyorum
- +1 yıl
Hepiniz insan görünür böyle birbirinize benziyorsunuz ya 🙄😂😂
O yüzden ayıramıyoruz kusura bakmayın
Dengesizlere denk geliyoruz maalesef 😂😂 - +1 yıl
@fatmakokten yok öyle değil işte düzgün kişilerin sahip olduğu özellikler itici geliyor size
- +1 yıl
Hayır yani düzgün geldi de ben ne dedim sen düzgünsün
Sen şöyle kenara geç ben başkasını istiyorum mu dedim yanımdamıydınız şaka gibi ya
Beyefendi Kavun karpuz değil g***** koklayacak Affedersiniz ama Neyse ben sizi niye takıyorum ki anlamadığınız sürece gerek yok yani - +1 yıl
@fatmakokten tamam ya erkekler olarak hepimiz sadakatsiz içkici kumarcı karaktersiziz. Bütün kadınlar düzgün adam seviyor çünkü bütün kadınlar sütten çıkmış ak kaşık gibi tertemiz melek gibi masum karakteri düzgün hanım hanımcık olur
- +1 yıl
Yine lafı başka bir tarafından anladınız neyse
Nasıl bayanların 2-3 tane ya da daha fazla varsa bu kötü erkeklerin içinde de var anlatabiliyor muyum
Ama anlayacak kabiliyeti var mı yok mu bilmiyorum artık
Ben size Erkeklerin hepsi ya da Kadınların hepsi sütten çıkmış demiyorum hepsinde var
Ama bunu anlayamıyoruz maalesef
Tabii bi düşünce meselesi anlayabiliyorsanız - +1 yıl
@fatmakokten lafa gelince hepiniz sadık olsun efendi olsun karakteri düzgün olsun istiyorsunuz ama icraate gelince serserilerle sevgili oluyorsunuz. Ben de diyorum ki biz nasıl karaktersiz ve kötüysek sizde öylesiniz
- +1 yıl
Ben erkeklerin hepsi demedim kadınların hepside demedim
Yani ben genellemede yapmadım siz nasıl anlamak istiyorsanız öyle anlıyorsunuz - +1 yıl
Valla bilmiyorum kızlar gerçekten düzgün adam mı arıyor seviyor? Bence arayıp sevseniz karşınıza kötüleri denk gelmez o yüzden sorun sizde ya neyse iyi günler uzamasın artık ne siz bu kafayla düzgün adam bulup mutlu olursunuz ne de iyi adamlar kötü birine dönüşmediği sürece yalnız kalmaya devam ederler
- +1 yıl
Siz dinleyebilirsiniz beyefendi ama biz düzgün birini aramasak zaten yakınmayız değil mi yani durup dururken ayrılmayız canın sıkıldığından değil yani
Eşim askere gittikten sonra çok değişmiş
Ailesi de öyle söylüyor zaten askere gitmeden önce tanısaydık belki istediğim gibi bir hayat sürebilirdik yani
Arkadaş çevresi askerlik falan çok değiştirmiş oradaki öküz, odun erkeklerden maalesef uzak tutamamış kendisini - +1 yıl
@fatmakokten tamam apla umarım kocan düzelir ya da boşandıktan sonra düzgün birini bulursun ne diyim ben daha artık
- +1 yıl
Boşanmak isteseydim İki senedir boşanırdım zaten beklemezdim
- +1 yıl
@fatmakokten bilinmeyen denklem işte bu konular kadınlar sözde iyi adam isteriz diyorlar ee kötü adamla niye sevgili oluyorlar? Bunun net bir cevabi asla olmayacak sanırım
- +1 yıl
Oğlum neresini anlamıyorsun
Biz evlendikten sonra böyle oldu yani yazı tura çekmedim kurada da çıkmadı anlatabiliyor muyum - +1 yıl
@fatmakokten insanın karakteri öyle kolay kolay değişmez o evlenmeden önce de emin ol kirli işlere karışmışdır
- +1 yıl
Allah bilir ama bir insan öyle kolay kolay sonradan değişmez
- +1 yıl
Bilseydim zaten beraber olmazdık
Çoğu şeylerini bıraktı kumarida bırakacağına inanıyorum - +1 yıl
@fatmakokten bıraktı derken demek ki kötü olan başka şeyleri de varmış işte boşuna demiyorum siz kötü adamları bile bile seviyorsunuz yok sonradan değişti sonradan bozuldu falan hikaye siz gayet iyi biliyorsunuz kötü adamları zaten o yüzden bu konu burada kapansın celladına aşık olduysan o senin ahmaklığın kusura bakma azcık beynini çalıştırıp duygularına teslim olmasaydın ama nafile artık iş işden geçmiş
- +1 yıl
Tanıştığımda böyle biri değildi diyorum size ama anlama kabiliyetinizin olmadığını en başından beri biliyorum zaten hayırlı günler
- +1 yıl
@fatmakokten kötü şeyleri vardı ama bırakdı diyorsun? Haberin varmış işte sen çocuk mu kandırıyorsun
- +1 yıl
Bu beyninle zaten öyle bir adamı sevmen çok normal. Kotu adamı zaten ya kötü kadın sever ya da saftirik beyinsiz bir kadın sever
- +1 yıl
Evlendikten sonra öğrendim anlayamıyorsunuz değil mi
Biraz empati yapabilirsiniz - +1 yıl
@fatmakokten allah allah o yaptığı kötü şeyleri hiç araştırmadın mı sormadın mı kimselere? Kusura bakma zeka seviyen düşük ablacım yapacak bir şey yok
- +1 yıl
Evlilik bu kadar basit olmamalı iyi araştırmak lazım
- +1 yıl
Kimse arkadaşını kötülemiyor sormadığımi nerden bileceksiniz ki
- +1 yıl
Bu arada o Videoda ne denildiğini anlasaydım emin ol cevap verirdim anlamadığım için cevap vermiyorum
- +1 yıl
@fatmakokten anlamaman normal sen hiçbirşeyi anlayamamışsın zaten artık bu tartışma son bulsun yazmayalım 150 ye yakın görüş olmuş yeter artık
- +1 yıl
Annem sozunden dondu bu sefer de konusmam diyor
- +1 yıl
Bu aileyle napcam bilmiyorum arkamda durmuyorlar
- +1 yıl
@funnygood122 ne diyon
- +1 yıl
@funnygood1222 sorun nedir peki annen neden konuşmak istemiyor
Karşı tarafla bi sorun mu oldu - +1 yıl
@fatmakokten kiz zaten caya bile geldi ama annem konusacam dedi sonra vazgecti herhangi ozel sebebi yok istemiyor bana kiz sorun bu annem bugun dedi babanla konusacam bakalim ne diyecek
- +1 yıl
Bende dedim konus tamam
- +1 yıl
Kızın neyini beğenmedi acaba
Çok merak ediyorum ya da neyi dikkatini çekti - +1 yıl
Caya bile gelmedi yani yanlis oldu
- +1 yıl
@fatmakokten kizda bir sorun oldugunu mu dusunuyorsun sence bundan mi istemedi? ama cok efendi biri gibi gorunuyor
- +1 yıl
Çaya bile gelmeyen kızın neye dikkatini çekip de istememiş olabilir Çok anormal bir durum yani
- +1 yıl
@fatmakokten annemin huyu boyle herseye çekinir baban razi olursa konusabilirim dedi bana annem.
- +1 yıl
Evet çok garip bi annen var
Konuşmaktan ne zarar gelebilir ki - +1 yıl
@fatmakokten ben daha fazla uğraşamam annemle bu kadının geleceği yok 15 gündür
- +1 yıl
yarın hallederse halletsın yoksa onu ikna etmekle uğraşamam
- +1 yıl
Anneniz nerde uzakta mi?
Yani konuşmak o kadarda zor değil telefonda konuşabilir konuşmak isteyen - +1 yıl
@fatmakokten annem evde bizimle kaliyor kiz telefonumu vereyim dedim verme dedi kizla ancak yuz yuze konusur
- +1 yıl
Bana yardim et lutfen olmuyor bir turlu kiz caya bile gelmedi bugun moralim iyice bozuk
- +1 yıl
Yazdim ozelden
- +1 yıl
Babam susmus zaten birsey dememis cevap vermemis anneme
+1 yılDeğerini bilmeyen biri olacağına kimse olmasın daha iyi
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 654 cevap paylaştı.
+1 yılBelki, dışarıdan çok sert biri gibi yorumlanıyorsundur. O yüzden kimse cesaret edemiyordur.
00 Yorumla
+1 yılİnan hiç beklemediğin bir anda oluyor kuzum...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 816 cevap paylaştı.
+1 yılSen nekadar şans veriyorsun önemli olan o karsindakilere
00 Yorumla Sen kendini hep gizliyon anlaşılan millet uğraşmıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynısı bende de var liselileri görüyorum böyle sokakta herif tutmuş elini gidiyor bense bir iki girişimim yüzünden başıma gelmeyen kalmadı soğudum sorunlu tipler bitirdi beni
00 YorumlaDışarıdan çok sert egolu göründüğünüz için olabilir mi?
00 Yorumla
+1 yılartık kolay kolay biri birine yürüyemez erkekler korktu
10 YorumlaValla at izi it izine karıştığı için doğru insanlar birbirini bulamıyor maalesef.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKasma sakin ol
Su akar yolunu bulur
Önce kendi kişisel gelişimine odaklan
Acele etme , bugün olmaz yarın olur10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Belki de yalnızlık kaderimizdir bende 34 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeğenmediğiniz insanlara abaza demekten vazgeçin. Çok matah bir şey olsan abaza dediğin kısım haricinde de yürüyen olurdu.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de aynısı gerçek hayatta tık yok
411 Yorumla
Soran+1 yılNeden böyle sence
- +1 yıl
bence adım atmayı bılmıyorsunuz
Soran+1 yıl@AkrepKral_22Cm adım neden atayim onlar gelsin.
- +1 yıl
gorelım senı
- +1 yıl
adım at o zaman gızlısın
- +1 yıl
2 sebebi var ya evden dışarı çıkmayıp çok asosyalsiniz ya da dış görünüş olarak erkeklerin dikkatini çekemiyorsunuz
Soran+1 yıl@Yamahamotocross asosyal değilim ama büyük ihtimal begenilmiyor olabilirim bakimliyim ama
Cevap sahibi+1 yılBen asosyalim
- +1 yıl
Yani kırmak gibi olmasın ama dış görünüş olarak dikkat çekmek lazım ya
- +1 yıl
Ya bursuru erkek var
- +1 yıl
aynı bensin gerçekte tık yok
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende de var aynı sorun asosyal olmaktan kaynaklı oluyor genelde
11 Yorumla
+1 yılYüzünü gizleyerek bu soruyu sormaktan belli neden olmadığı, fazla kurcalamana gerek yok... olmasını istiyorsan seninde birtakım özelliklere sahip olman gerek
00 YorumlaSadece abazalar yürüyorsa profilini bir gözden geçir diyorum. Sen ortak arkadaş çıkan ama çok kız takip etmeyen erkekleri ekle. Çünkü onlar abaza değildir ve çekinirler
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCiddi bir mizacin varsa yanaşmaya cesaret edemezler peik
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı. Benim de sevgilim yok anlaştığım biri çıkarsa evlenirim
00 Yorumla
+1 yılBenimde karşıma kimse çıkmadı ama çıkmasını çok istiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin hiç sevgilin olmadı mı, çok üzücü
22 Yorumla
Soran+1 yılOlmadı 🙁
Cevap sahibi+1 yılBulursun birini sorun etme.
+1 yılSen neden birini arıyorsun ki ve abaza olmayan Türk yok
00 YorumlaSosyal ortamlara girmessen kimse seni tanımazda teklif etmezde sosyalleş biraz insanlardan geri durma
10 Yorumla25 yaşındayım ailemin maddi durumu iyi olmasına rağmen hiç sevgilim olmadı psikolojik sorunlarım var dış görünüşümü beğenmiyorum
11 Yorumla
+1 yılBiz arayıp bulamıyoruz evlilik için dürüst insan bunlar hâlâ yok diyor maksat gönül eylendirmek ise bilemem
01 Yorumla- +1 yıl
bro ne evlenmesi erken değil mi?
Kızlar gelmiş burada ağlıyor saçma. Ben sizle tanışmaya çalıştığımda hepiniz de tersliyorsunuz.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende öyleyim nasıl olcak bizim halimiz nasıl olcak
10 YorumlaCunku erkekler kotu niyetli olmus
Benimde hayatimda hicbirisi olmadi cunku tipim bozuk01 Yorumla
+1 yılBenimde bahtım kapandı galiba ne realde ne sanalda bulamıyorum istersen tnisalim
00 Yorumla
+1 yılKanka güvenme kimseye bir sevgilim oldu belamı gördüm 24 yaşındayım aşk acısı çekiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh buldun yakışıklıyı sevgili ol bakalım ben sana çıkma teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gooottumun ikizi dersin reddersin beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser sana aşık olmamı kendine hakaret sayar topukları gooottune değe değe ardına bakmadan kaçarsin çünkü tipsizim kisayim diye beni kimse sevmez anca olbot bir gün sonondo olir diye nasihat verir oysaki bu trilyonluk birinin asgari ücretliyi teselli etmesi gibidir
+1 yılAşık ol herşeyi yaparsın kavuşmak için sonra sevgili olursunız
00 Yorumla
+1 yılİnternette psikoloji kitapları okumanı tavsiye ederim ya da video izlemeni kesin yap
00 Yorumla
+1 yılYa güzel değilsin ya da huyun iyi değil ya da sesiz ve iyi birisin
00 Yorumla
+1 yılBunun için üzülüyor gibisin. Üzülme
10 Yorumla
+1 yılMüsade varsa yürüyelim?
00 Yorumla
+1 yılBu işler çok aşırı şans işi ya
00 Yorumla
+1 yılZamanla güzwl ilişki bulursun sende 🙂
00 Yorumla
+1 yılNiye acaba güzel mi değilsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bizimde olmadı
00 Yorumla
+1 yıl26 oldum benimde öyle
00 Yorumla
+1 yılTaviz vermiyorsunudur birak olmasın
00 Yorumla
+1 yılKarşıma çıksa biri şahsen yürürüm;)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı.
+1 yılÇirkin misin?
00 Yorumla Gerçek hayatta yürümeyi unuttuk be
00 Yorumla
+1 yılahhh kıyamam sana gizli üye olmasan iyiydi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı. İşte bu yüzden evlenmeyi düşünüyorum
00 Yorumladoğru insanı bulamıyoruz.
00 YorumlaBulursun bir gün
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyne n ciddi manada bende de oyle
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBulursun takma
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılBilmiyorum, anormal değil bence ya
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Olur daha yaşın genç, çıkar karşına birileri...
00 YorumlaOlur fazla takılma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 942 cevap paylaştı.
+1 yılbenımde olmadı bir ilki başarabiliriz
00 Yorumla - Devamını Gör (25)
Devamını Gör(70)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 24 yaşındayım karşıma kimse çıkmıyor. Sevgilim hiç olmadı, neden böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer