Uzun zamandır etrafımda hiçbir erkek olmadı. Neden böyle olabilir?

Çoook uzun zamandır Ne sosyal medya da ne de gerçek hayatta hiç erkekle 1 diyalog bile kurmadım okulda herkesin erkek arkadaşı vardı benim yoktu sonra konserelere gittim herkesin arkadaş ortamı var. Ben babamla gittim ve yanıma kimse gelmedi, zaten tek gitsem de kimse gelmez. Dışarı hep annemle çıkıyorum güzel giyiniyorum 19 yaşındayım bence güzelim ama bazı erkekler sadece uzakdan bakıyor

Uzun zamandır etrafımda hiçbir erkek olmadı. Neden böyle olabilir?
Cevapla