26 yaşındayım hiç erkek arkadaşım olmadı bu bir eksiklik yaratır mı ilerdeki ilişkimde?

Hiç sevgilim veya flörtüm olmadı. Çekingen biride değilim orta güzellikte biriyim neden olmuyor bende bilmiyorum pek sosyal biri degilim. hani dedim kimse teklif etmiyorsa ben edeyim o da olmadı. Bu ilerdeki ilişkimde sorun yaratır mı?

26 yaşındayım hiç erkek arkadaşım olmadı bu bir eksiklik yaratır mı ilerdeki ilişkimde?
Cevapla