Benim hiç erkek arkadaşım olmadı erkekler için kötü bir izlenim mi bu?

23 yaşındayım birkac kere teklif aldım ancak kabul etmedim. Birkaç kişi ile de sosyal medyadan sohbet ettim. Ama hiç ilişkim olmadı hem biraz çekindim hemde zamanı var diye düşündüm. Şimdi 23 yaşındayım çevrem kimse yok mh diye darlıyor ama yok bende sorunu kendimde arıyorum. Genelde güzel olduğumu söylerler ama hiç yüzyüze ciddi bir teklif almadım. Böyle olursa ben hayatıma nasıl birisini alacağım.

Benim hiç erkek arkadaşım olmadı erkekler için kötü bir izlenim mi bu?
Cevapla