Eşimle tartışma konumuz oldu. Lütfen fikrinizi söyler misiniz?

Yargılamadan cevaplayın lütfen :)1 yıllık evliydik. Eşim 36 yaşında. Ablasının evine gittik. Ablasının 15 yaşında ergenlik çağında kızı var. Eşim o ve ben havuzdaydık. Eşim ben oradayken onu kucağına falan alıp havuza atmaya başladı. Ben bundan rahatsız oldum. Bana kıskançlık yaptığımı yeğen kıskanılır mı vs dedi. Ama olay kıskançlık değil bu hareket doğru değil dedim sonuçta ergenlik çağında insan yarı çıplak vs. Sizce eşimin ergenlik çağındaki yeğenini kucağına alıp havuza atması doğru mu yanlış mı?
Doğru
Yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eşimle tartışma konumuz oldu. Lütfen fikrinizi söyler misiniz?
Cevapla