AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
Hic normal degil
Neden öyle düşünüyorsun
?
Farklı tercihleri olabilir: Belki ilişkilere fazla ilgi göstermemiştir ya da duygusal bağlar kurmakta zorlanıyor olabilir.
İçsel odaklanma: Kişisel gelişim ya da kariyer odaklı bir yaşam tarzı benimsemiş olabilir, bu da ilişkileri ikinci plana atmasına yol açmış olabilir.
Çekingenlik ya da utangaçlık: Bazı insanlar, tanıştıkları kişilere karşı utangaç olabilirler, bu da onları ilişki kurmaktan alıkoyabilir.
Kendi standartları olabilir: Belki de çok yüksek ilişki standartlarına sahip ve bu yüzden hiç kimseyi "doğru kişi" olarak görmemiştir.
Geçmişte yaşananlar: Önceki olumsuz deneyimler, bir erkeğin ilişkilere mesafeli yaklaşmasına neden olabilir.
Her bireyin yaşam tarzı ve ilişki kurma zamanı farklıdır. 30 yaşının üstünde olup hiç sevgilisi olmamış bir erkek, kendi yolunda olmak, kariyerine odaklanmak, kişisel gelişimine yatırım yapmak veya sadece doğru kişiyi bulamamış olmak gibi çeşitli sebeplerle ilişkilerden uzak kalmış olabilir. İlişkiler, herkes için aynı zaman diliminde başlamaz ve bu, kişisel bir tercih veya yaşam şartlarına bağlıdır.
Gay veya bi sorunu olduğunu düşünürüm
Neden mesela kariyer odaklı bir hayatı olmuş olamaz mı Neden bu açıdan düşünülmüyor
Tam tersi olsaydı hiç sevgilisi olmamış, 30 yaş üstü bir kadın için de aynısını düşünür müydün? Yoksa çirkindir o yüzden evde kalmıştır mı derdin?
Tabiki asla öyle demem illa hayat sadece karşı cinsten ibaret değildir insan kendi için yaşamalı bu dünyada
Evet normal
Kaç yaşına kadar normal peki bu durum yani eline kız eli değmeden hiç kadın görmeden yaşaması?
Niye anormallik olsun ki? Bir yaş kriteri yok
Anladım bir ömür boyu olmasa da doğal diyorsun peki normal bir insan karşı cinsle bir şeyler yaşamayı duygu paylaşmayı istemez mi insanlar olarak kadın veya erkek böyle bir ihtiyacımız yok mu bizim?
İnsan doğasının karşı cinsten uzak tek yaşayıp tek ölmek üzerine olduğunu zannetmiyorum açıkçası
Bunu sana muhalefet olsun diye değil küçük bir fikir yürüterek soruyorum bu tamamen normal denildiğinde insanın fizyolojik ve psikolojik ihtiyaçlarını görmezden gelmiş olmuyor muyuz?
Tabi ister , ihtiyacımız var ama bazıları özel kişiyi bekliyordur
Değil ki herkesle yatmıştır da büyük ihtimal
benim erkek versiyonum diye düşünürüm
Ya içine kapanıktır ya dinseldir
Normal değil ama sebebi önemli
Evlendiği kadına kolaylıklar dilerim yandı
Jcucjucj
Ne alakası var düzgün insan bulamamistir
Olabilir ne var bunda
Bende aynı durumdayım
Sebep ne peki ve memnun musun bu durumundan?
Dış görünüşten kaybediyorum
Kötü yola bulaşmamış.
Çok normal
Neden duyguları karşı cinse ilgisi yok mu bu adamın?
İstediği biri çıkmadıysa
Ya güvenilmez ya da uyumsuz birisidir
Yanlız lık güzel bir şey
Bence adamda bir sıkıntı vardır ki olmamıştır
Nadir de olsa var öyleleri
Seksüeldir bir şey düşünmem
ASeksüel*
Değil canım hetero
ASeksüel cinsel çekim hissetmeyen kişidir. Yani birini arzulamamış olabilir.
Boş adam
Niye ki?
Normal değil
Neden normal olmadığını düşünüyorsun peki
Açar mısın biraz canım?
Beni ürkütür bu durum o yaşa kadar hiç biriyle sevgili olamamış gibi tercih meselesi değil , o yaşdan sonra biriyle nasıl sağlıklı olacak ki insanlar tecrübe ediyor öğreniyor tanıdıkca vs
Yalandır
Sıkıntılıdır
Yorum yok
Kaç😬
Kendimden biliyorum olmayınca olmuyor
ya cirkindir ya da beceriksiz
Normal değil
Grip geliyor
Yalan söyülüyo ya da kafada sorun var
ya cok cekingendir ya da vardir bi bokluk
Olabilir, kısmet bu işler
Gelecekteki ben derim. Benim yaş 24 durum aynı
Olabilir, bende öyleyim.
Kadına aç kalmış diye düşünürüm
olabilir normal
Zor bir ihtimal
Çirkin
Asosyal
Durum vahim
Normal insan
Yalannnbshshshs
İlk okulda da mı aşık opmamis
Kesin yalandır
Sıkıntı var dir
Kızlara sormak lazım
Nasip isleri bunlar belkide girişken biri degildir
Alfadır
Yalnız kalan alfa mı olur 😀
Adam hayatı boyunca bir kızın tırnağını görmemiş
Puhshahshssh derim
Adam namuslu her erkek it köpek olacak diye bir kaide mi var arkadaşım?
Sevgilisi olan it köpek mi oluyor yorumun saçmalığına gel
Gay derim
Neden öyle ekstrem bir şey düşündün peki açar mısın biraz daha?
Düşünsene hiçbir ilişkiye veya flörtözlüğe adım atmamış bir erkek erillikten geri kalmıştır kadına nasıl yaklaşıcağını konusucağını ve davranması gerektiğini bilemez başına buyruk ve hor birisi olur o yüzden gay derim
Kaç 😁
Niye
Yanii cinsel anlamda bir birikmişlik olmuştur diye jhhjh
Normal
Yaş 30+ 😕🙄
Evet niye anormal olsun?
İnsan doğasında karşı cinse ilgi duymak sevmek sevilmek yok mudur bizim doğamız ömür boyu karşı cinsten uzak yaşamak mı?
her şey cinselik değildir... Kendini karşı cinse meze etmek mi normal?
Annelerimiz kendini meze mi etmiş babamıza bu mantıkla?
Ayrıca cinsellikten bahsetmedim bile canım ben sevmek sevilmek duygusal ihtiyaçtan bahsettim veya birinden hoşlanmanin doğal bir şey olduğundan ama sen sanırım karşı cinsle duygusal ilişki yaşanmasına sevmek sevilmeye de karşısın doğru mu anladım?
Normal örneği ---->
incel
Gerçekten incel midir böyle birisi?
bence oyledir. bi insanin yillarca karsi cinsle dpgru duzgun iletisim yakinlik kurmamasi buyuk bi problem. demek ki kizlar bu adami belli bi sebepten dolayi istememisler. zor yoldan ogrenecegine direkt ugrasma bence.
Bir şey sorabilirmiyim @akirak
sor tabi
Sıkıntı..
Sebep?
Olumlu bakarsan olaya çok mükemmel saf temiz sağlam bir birliktelik yaşıyabileceğin tertemiz bir adama sahip olman demektir..
Amma velakin burası Türkiye Google da arama motoruna yazsan bu sorunun cevabına çıkacak şeyleri tahmin bile edemezsin.. Abaza olma ihtimali saf temiz olma ihtimalinden %95 daha fazla iyi düşün taşın
31 bağımlısı olduğunu düşünürüm
Neden direk böyle düşündün?
Bize ne a!..
Adamın derdi hepimizin derdi 😂
O insanın sorunlu olduğunu düşünürüm askim
Belki ugrasmamistir
Olabilir
Olabilir
Şaşırtıcı