- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılŞu sorunun sadece yorumlarını okumak için geldim şurada 50 tane yorum varsa Sadece 5 tanesi kaliteli diğerleri gerçekten çöp Neden özellikle sevgilisi olmamış insanlara bir yapıştırılır Ben bunu anlamıyorum yok gay yok problemli Ben de o kişiye şunu söylüyorum Hayırdır altına mı yattınızda Bu tezi sunuyorsunuz mesela hiç aklınıza gelmiyor değil mi karı kız gibi boş ve gereksiz şeylerle uğraşmak istememiş ve sadece kariyer odaklı yaşamış olabilir mesela bunu söyleyen şurada iki kişi var Diğerlerinin hepsi hep stabil ve standart şeyleri söylemiş Bu ülkenin 100 yılda geçse 1000 yılda geçse beyin yapılarının gelişememe sebebi hep ortada Çünkü bizim toplum hiçbir zaman kaliteliğini düşünmez nerede boş beleş ve gereksiz şeyler var Onları düşünür Onlar hakkında yorum yapar Hiç olaylara objektif bakmaz kişiyi tanımadan kişiye yargılamayın İşte biz bunu toplum olarak hiçbir şekilde tarihte de başaramadık şimdi de başaramayacağız 100-200 yıl sonra da başaramayacağız maalesef
50 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yıl- Asosyal ve içine kapanıksa zaten insanlara çok ihtiyaç duymuyorlar. O yüzden olmamış olabilir. Bırakın sevgiliyi arkadaş bile edinmiyorlar.
- Çirkinse maalesef çabalasa bile karşı cinsten hep ret cevabı almışsa o yüzden olmamış olabilir.
- Dindar bir insansa haram olarak gördüğü için sadece evlilik düşündüğü için olmamış olabilir.
- Aseksüel bir birey olabilir.
- Erkek için en kötüsü cinsel organında sorun varsa mecburen yalnız olmayı seçmişse o yüzden olmamış olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBi düşüncem olmaz bu konuda bi tahminde bulunamam, çünkü çok insan tanıdım, hepinize soylüyorum arkadaslar, OKUMADAN GEÇMEYİN her yalnız birey ozguvensiz fakir cirkin asosyal icine kapanik, konusmayi bilmeyen ezik cahil vs degildir, bunu bildigimden dolayi bi tahminim olamaz, mesela bi tanıdıgım evli 2 cocuklu evi arabası olan birikimi olan işi gücü olan biri (makine mühendisi) kendisinin anladiginiz uzere cok guzel bi yasantısı var ve bu saydıklarıma 60-65 falan değil henüz 40 yasındayken sahip arkadaslar🙂 ve ilk sevgilisi 35 yasındayken oldu, 34 yaşına kadar hic sevgilisi olmadı, e simdi bu kisi hakkında aciz falan eksikleri olan biri falan diyemi düşüncez, elbette hayır🙂
kısacası bi tahminim olamaz, hepinize soyluyorum arkadaslar, cahil gibi davranmayın, 1 bilgiyle insanlara 10-15 tane damga yapıstırılmaz🙂
70 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHelal derim. Bir erkeğin gelebileceği en üst seviye sabır, irade, disiplin, özgüven, gerçek dindarlık, iyi yetişmiş hayırlı evlat, hayırlı eş, hayırlı baba derim. Allah sayılarını arttırsın ve iman versin cümle erkeğe... Kibirli, haşa kendini tanrı sanan, kadınlar üzerinde hak sahibi olduğunu sanan aciz kullardan olmasınlar.
Zaten bir erkek ne kadar kadınları yeriyorsa, onları ml olarak, üreme aracı, zevk aracı, hizmetçi olarak görüyorsa hepsi hastalıklı, aşağılık kompleksli oluyor. ne yazık ki yabancı erkekler bile kadınlara daha insan gibi bakıyor sözde süslüman erkeklere göre... kendilerinin de Allah'a ibadet için yaratıldığını unutuyorlar. Erkekler kadınlara laf söylüyor ama kibirli erkek çok...
40 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Sude, bu durumun hiç ama hiç anormal olmadığını, hatta çoğu zaman bambaşka sebeplerle sadece daha seçici veya kendi dünyasında mutlu olan biri olabileceğini düşünüyorum 🦋💙 30 yaş üstü sevgilisi olmamış birini görüyorsan, belki de aşkı ararken doğru zamanı bekliyordur ya da kendine öncelik vermiştir. Sen neler düşünüyorsun bu konuda? Aşkı deneyimlemiş biri olarak senin bakış açın çok merak ettim 🌟💕
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
1 yılFazla çekingen ve içine kapanık olduğunu düşünürüm bana karşı olan tavırları önemli benim için özgüvensiz bir tipse olmaz
50 Yorumla
u 1 yılJelatini açılmamış adam kişisi oh yeah shdj
84 Yorumla- 1 yıl
@Gaydiary 🤪
- 1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL Siz tercih eder miydiniz peki böyle birisini 35 yaşlarında ve eline kız eli değmemiş ilk seveceği göreceği dokunacağı karşı cins siz olacaksınız. Bu size çekici mi yoksa itici mi gelirdi?
- 1 yıl
Gönül onu seçtiyse çekici gelebilir.. hiç belli olmaz, asla asla diyemem
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılhiç bir şey düşünmem.
00 Yorumla
1 yılYorumlara baktımda çok saçmalayan var ya
Kimisi cinselliği yaşamamış demiş demişte demiş.
Ah.. mak herif.
Garip tabi şu sebepten
Sevgilin olmalı
Çıkmayı öğrenmelisin.
Flört etmeyi.
Yaklaşmayı öğrenmelisin, belki fazla yaklaşınca tokat yemelisin bunu öğrenmelisin.
Yaklaşmamayı öğrenmelisin.
Birisini kırınca ne olduğunu görmelisin.
Yahu bu gibi şeylere dair ne varsa görmelisinki.
Bir şeylerin otursun 20 yaşında yaptığın aptallığı 30 yaşında yapmamalısın.
Nokta.22 Yorumla- 1 yıl
Olabilirde tabi bunda şüphe yok lakin olsa daha iyi olur sadece.
Çünkü kadınların adaptasyonu ve kavrama durumu daha kolay.
Ayrıca durumu sadece cinsellik üzerinden yorumlayanlara at gözlüğü ile bakmalarına karşı da bir yorum bu..
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılBazıları tecrübe diyip 2-3-5 el kullanılmış "ki burada erkek dostlarımın hiçbirine hakaret yok benzetme böyle idare edin." birilerinin peşine düşüyorlar. Hatta ve hatta o yaşa kadar ilişkisi olmayan erkeklere yaklaşmadıkları gibi "gay" gibi iftiralarda bulunmaktan geri kalmıyorlar. Ve küçümsüyorlar.
40 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılNormal olabilir. Sevgilisi olmamıṣtır çünkü kariyerine odaklanmıṣtır, ortamı olmamıṣtır, utangaçdır, kötü bi dönem atlatmıṣtır o yüzden sevgiliyi düṣünecek durumu olmamıṣtır, dini hassasiyeti vardır yapmamıṣtır falan yani.
Insanların sevgilisi olmaması gayette normal herkes sabah akṣam aṣk meṣk düṣünmüyor. Biliyorum türkiye gibi yerde zor, 10 yaṣında ki çocukların bile sevgilisi varken ama yinede bu durumlara hiç girmemiṣ insanlarda olabilir.
30 Yorumla
1 yılBir şey düşünmem ya belki içine kapanıktir sosyal birisi değildir sevgili yapabilecek bir yerde değildir olabilir nadir de vardır erkeklerden sevgilisi olmayan biz kızların olmadığı gibi bir insanın sevgilisi olmaması bulunduğu çevre şartlar ve kendisiyle alakalıdır
10 YorumlaÇok garip bir durum değil. Bende sevgililik olaylarına karşıyım. Evlilik niyeti ile görüştüm olmayınca uzatmadım. Sevgililik durumu bana göre değil. Yani böyle çok erkek var. Sadece biraz vakit geçirecek birileri olsa diye ortalıkta fazla dolanmıyoruz. Ha bu zaman çok zor. Ancak gelişi güzel bir hayat doğru gelmiyor. Zira hayat aklı olan insanlar için sanat eseri gibi bir güzelliktir ve bunu güzel şeyler ile doldurmak lazım.
10 YorumlaBence gayet normal, kimsenin hayatı aynı hızda ilerlemiyor. Bazısı erken başlar, bazısı geç ama önemli olan, o ilişkiyi gerçekten istediğin zaman yaşamak. Hiç sevgilisi olmamış olmak, duygusal olarak eksik değil; belki sadece doğru insan denk gelmemiştir. Hatta bu, adamın duygularını rastgele harcamadığını, seçici ve belki de derin bir yapısı olduğunu gösterir. Bu noktada toplum kalıplarını boş verip karşındaki kişiye göre değerlendirmek gerek.
10 YorumlaGeçimsizin tekidir, kimseyle anlaşamıyordur. Vardır illaki bir şeyi.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBahsettiğiniz kişi aynı zamanda belki de benim en iyi anlayan en iyi değerlendirecek de benim ama ben çok girmeyecegim aşağıda saçma sapan yazanlar doğruya yakın yazanlar da var sana söyleyebileceğim tek bir şey var onun ihtiyacı olan şey güvenmek ve destek olmak inanılmak… Bana benziyor mudur bilmiyorum ama benziyorsa ona destek olursan çok şey değişir yaşamında ve senin inan çok mutlu eder sadece bu kadarını bil yeter
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ya bırakın böyle hikayeleri, birde gerçek yazmış altına.
12 Yorumla- 1 yıl
Evet tabiki gerçek neden,
- 1 yıl
?
1 yılBir şey düşünmem.
Olmayınca olmuyorsa bunun yaşla ne alakası var?12 Yorumla- 1 yıl
Uzun bir süre ya hani? direği dik işlek bir sokağa 30 yılda ille bir kız çarpar adama nasıl denk gelmemiş
- 1 yıl
Belki beğendiği kişi onu beğenmedi. Belki sorunları vardı, belki kariyer düşündüğü için vakti olmadı, belki de maddi durumu el vermedi, haksızlık olmasın boşa ümit vermeyeyim düşüncesinde olduğu için olmadı. Bunun nedenleri çok benimde hayatımda kimse olmadı. 6 ay öncesine kadar şimdi o da yok. E benim çabamla da olmuyorsa sorun bende mi?
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Olabilir neden olmasın. Böyle insanlar hâlen var. Hatta kırkınıaçmış ve kendi öz saygısını korumuş olanlar bile var.
Millet her haltı yediği için bu duruma hayret ediyor. Kendinde olmayınca bu ahlâk karşı tarafın bu durumunu kabûllenmiyor.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılNe güzel işte on numara adamdır doğruysa...
14 Yorumla- 1 yıl
Güzel olan tarafı ne ki bu durumun adam yalnız?
- 1 yıl
Yalnız olmaması mı kötü yani şimdi anlamadım? Yoksa illa biriyle bir şeyler yaşamış mı olması gerekiyordu?
- 1 yıl
Yani ömür boyu yalnızlıkta kötü değil mi bir yerden sonra aile kurmak varmak?
- 1 yıl
* Varken
Aşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. Benim de olmadı yani napalım henüz doğru dürüst kimse çıkmadı karşımıza
12 Yorumla- 1 yıl
Bulan nasıl buluyor 😂
1 yılYa bu çok büyük bi etken değil çok ilişkisi olmuş beyefendi erkekler de tanıdım hiç ilişkisi olmamış tek ilişkisi sağ eli olan erkekler de tanıdım emin olun ikinci bahsettiğim erkekler en uzak durmanız gerekenler ama özellikle bu yaşa kadar kendini tüm ilişkilerden uzak tutmuşsa beyefendiyse ve en önemlisi saygılıysa hiç kaçırmam evlenirim
23 Yorumla- 1 yıl
Sağ el ne ya iğrenç argo ağzı kullanmayın şunu 🙄😆
- 1 yıl
@visneliturta34 o tip bi erkegi baska bir sekilde tanimlamami bekleyemezsiniz bence beyefendi diye tanimladigim bir tip de var farkindaysaniz yani tipin karakterine gore konusmalarim sekilleniyor
- 1 yıl
Hmm peki
1 yılKimi zaman çok iyi de kimi zaman da çok kötü hickimse doğru düzgün iliski anlamında konuşmamış ne desem acaba beni anlar mj endişesi ne çok takılsın ne çok yalnız kalsın bence işi biraz zor. dd
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl25 yaşındayım benim de olmadı yakın bir zaman da olacağını da sanmıyorum. 30a kadar yolu var belki de daha fazla. olabilir böyle şeyler. neden olmadığı önemli. mesela ben bağlanamıyorum, güvenemiyorum kimseye.
36 Yorumla- 1 yıl
İnanmam
Cevap sahibi1 yılneye sevgilim olmayışına mı?
- 1 yıl
Evet bir sebebi var mı hiç mi hoşuna giden olmadı
Cevap sahibi1 yıl@desperate06 hoşuma giden tabiki oldu. o zaten elimizde olan bir şey değil. ama dediğim gibi güven ve bağlanma sorunlarım var o yüzden kimseye bulaşmadım. yaklaşmaya çalışanları da bir şekilde uzak tuttum.
- 1 yıl
Hangi şehirdesin biriyle konuşmuştum o sen misin
Aşk İlişkileri konusunda 991 cevap paylaştı. Ben tavsiye etmiyorum.. O yaşa kadar sevgilisi olmamış birinin duygusal ve fiziksel sapkınlıklara eğilimli ama belli etmeyen olduğuna hiç şüphe etmeyin.. Çok tehlikeli olur
10 Yorumla
1 yılYa zinadan korunmuştur ya da ilişkiye girmek istemiştir de kadınlar ona yüz vermemiştir malın veya s. pığın teki olduğu için birincisi iyidir tabikide ama ikincisi büyük sıkıntı maalesef
10 Yorumla
1 yılolabilir normal ülkede sevgili yapılıcak kız pek fazla yok ciddi düşünüceğin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGayet normal benimde olmadı ve yaşım 45 , neyin oluyor bu kişi abin falan mı yoksa çevrende biri mi?
15 Yorumla- 1 yıl
45 🤭😮 abi neredeyse senin ömrün bitmiş orta yaşı tamamlayıp yaşlılığa doğru gidiyorsun
- 1 yıl
Yok ne abisi yeni tanıdığım bir erkek ben 25 o 30
- 1 yıl
Sizin olmamasının nedeni nedir peki 45 ciddi yüksek bir yaş gerçekten neden olmadı?
Cevap sahibi1 yılSanal ortamda çok oldu ama çoğuyla buluşup bişeyler yaşama imkanım olmadı bazı nedenlerden dolayı
Cevap sahibi1 yılHaa şu anda istediğim zaman istediğim kişiyle buluşma bişeyler yaşama imkanım var ama dediğin gibi bu seferde benden geçti bu işler
1 yılBen mesela hiç aşk yaşamadım ne oldu dünyanın sonu değilya napim kime bağlansam ihanete uğradım olmayınca olmuyor işte zorlamaya gerek yok
20 Yorumla
1 yılOlur neden olmasin ilk sevgilisi sen olursun daha ne istiyorsun alemsiniz bin tane kizlan ciksa dert edinirsiniz
21 YorumlaOlabilir herkesin illa erken yaşta olacak diye birsey yok ayrıca belki kendi de istememiştir bilemeyiz
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNormal değil. Ya kadınlarla hiç ilgilenmiyordur. Aseksüel falan. Ya konuşma, iletişim, sosyal fobisi olan tuhaf insandır, ya da çirkindir, sapıktır, kızların istemediği, uzak durduğu biridir normal değil yani. Ne ben nede diğer kadınlar normal görmez böyle erkeği
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl@sude-han02 kesin 1.80 den kısadır, yakışıklı değildir ve zengin değildir. Malum siz kızlar elinizde resmen metre, ayna ve mobil banka uygulaması ile gezdiğiniz için 1.80 den kısa olan, yakışıklı olmayan ve zengin olmayan erkekleri direkt reddediyorsunuz.
00 Yorumla
1 yılKadında okey de erkekte mi problem. Anormallik bunun neresinde?
30 Yorumla
1 yılAşırı utangaç ve çekingen olduğunu düşünürüm.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİki ihtimal var. Ya asosyaldir ya da kızlarla samimi olmayı sevmiyor. Böyle birisini bulduysan git evlen,😃sevdigi kadın dışında başka kadınlara bakmayan erkekler halal boy katagorisine giriyor 😃😃😃ahahhaahahhswhshhsh
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yıl'Karıya gittiğini' düşünürüm. Bu tabiri sevmesem de sormuşsun ben de söyledim. Gitmeyeniyse çok çok nadir.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılAnormal bence, gay veya aşırı çekingen özgüvensiz ya da aşırı bağnaz olduğunu düşünürüm. Belki bira önyargı ama 🤷
10 Yorumla
1 yılYani neden olmadığına bağlı ya kadın düşmanı bi çirkindir ya da kimseye bağlı kalamayan bi dengesiz ya da ilişki yapmaya zamanı olmicak kadar çok iş odaklidir
13 Yorumla- 1 yıl
Çirkinlerin kadın düşmanı olmasını anlayabiliyorum aslında ben yapmam ama çirkin gördükleri erkeği aşağılayan çok kız var veya sırt yakışıklı değil diye dışlayan dalga geçen
- 1 yıl
Empati yapıyorum da incel denilen erkeklerin gördükleri bu muamele karşısında kadınları dost görmeleri tuhaf olurdu asıl haksız mıyım
- 1 yıl
Şey incel olanlar zaten sorunlu oldukları için kadınlar tarafından fişleniyor zaten kadın düşmanı oldukları için kötü bakılıyor bu insanlara
1 yılErkeklerin %60-70 i bu şekilde zaten ya kendi istemediği daha ziyade kadınlar tarafından görünmez oldukları için
10 YorumlaSorun ciddi boyutta demektir illaki platonik dahi olsa birini sevmiştir hiç yoksa o yaştan sonra ilişki tecrübesi olmayan birisi bilemedim karşısına tecrübeli biri çıkarsa patlar o iş
11 Yorumla- 1 yıl
Platonik sevmesi sevgilisi olduğu anlamına gelmez ki dışarda birisiyle el ele tutuşup gezmek öpüşmek bunlar olmamış. Platonik kendi içinde yaşadığın bir şey yalnızlığın loserligin dibi zaten
Gizli Üye(30-35)1 yılOlabilir anormal bir şey yok bende 30'um benimde daha sevgilim olmadı
12 Yorumla- 1 yıl
Senin olmama sebebi ne peki?
- 1 yıl
Çirkinlik vs var mı
Gizli Üye(25-29)1 yıl30 ne la bunun odasının heryeri deliktir benden sana söylemesi dikkat et sağ eli yoktur bunun
61 Yorumla
1 yılÇok şey yaşamıştır ya çok iyi bir eğitimi kariyeri vardır ya da çok kötü bir hayat yaşamıştır yalnızdır ailesi bile terk etmiştir içine kapanıktır hangisi?
12 Yorumla- 1 yıl
Utangaç biraz
- 1 yıl
Yok şansı yoktur onun ailesi de varlıklı değildir özgüven eksikliği de vardır hem maddiyat hem kişilik ezilince çevreden de kaynaklı yalnız kalıyosun belki çok iyi bir insandır ama travması vardır bayağı hayatta inş birini bulur
Gizli Üye(30-35)1 yılBenide ekle listeye, gönlüme alamadığımı, ömrüme neden dahil edeyim.
Sevebileceğim biri çıkmadı, herkes evlenecek diye bir kaide yok. Hele durumlar bu şekilde iken iyice gereksiz...20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Olabilir
Herkesin sevgilisi olcak diye bi kanun yok20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılbence 30 yası üstü ne kadar bilmiyorum ama pek normal degil
10 Yorumla
1 yılYa yalan söyleyecek kadar zeki, ya tamamen beceriksiz / fırsat fakiri
10 YorumlaAslında kadın korkmalı sen ya tecrübe olursun ya da seni yorarak yaşarsınız
10 Yorumla
1 yılMuhtemelen kendi için özel olacak birini bekliyordur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılEnteresan. Hiç mi merak etmedin. Hiç mi sulanan olmadı. Ne yaptın, nasıl yaşadın birader...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı.
1 yılBir sürü nedeni olabilir bunu biz bilemeyiz ki tanımadan.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılOlmustur sevgilisi, oyle birsey icin magarada yasiyor olmasi lazim :) inanma :)
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Olabilir ben de 36 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı flörtüm de olmadı seven bile olmadı yalnızlık kaderim herhalde
10 Yorumla
1 yıl30 yaşını geçtim iki sevgilim oldu aynısı olmaz sanırım değil mi 😅🥲
12 Yorumla- 1 yıl
Olmaz sjsjsj
- 1 yıl
Üzdün 🥲
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılNormal değil bence. Asosyal veya çekingen biri sanırım
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılYa özgüveni yoktur karsı tarafa acılmak için ya da çok pısırıktır
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKadınların yavşadığı badboylardan olmadığı için hiç sevgilisi olmamış 30 yaş üstü milyonlarca erkek var ülkemizde...
20 YorumlaBende yaşıyorum cano 28 yasındayım 6-7 senedir sevgilim yok yani tek elden söyleyeyim fazla sevgisiz kalmıştır, çok sevilebileceğine inanmıyordur artık
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
1 yılOlabilir ama iyi konusmak lazım sonra psiko çıkabilir içinden dikkatli olmak lazım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılkötü düşünmemek lazım her insan sosyal veya her insan çevresi geniş ya da istediği gibi birini bulamaz az tanımak lazım ön yargıdan ziyade
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılyanıtla ama
1 yılMuhtemelen dürüst ve kendisini iyi bir kıza saklamış erkek derim ben
12 Yorumla- 1 yıl
Peki kendisini ona saklayan kızı bulabilir mi?
- 1 yıl
Çok zor ama bir erkek 30 yaş üstü hiç sevgilisi olmamışsa bunun tek nedeni var oda yukarıda bahsettiğim konu , ya da kafa dengi ne denk gelmemiştir ondanda olabilir
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Benim de olmadı hiç ve sanırım 30 yaşına kadar böyle devam edecek
12 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel
1 yılBenim olmadı. Çekingen değilim. Ders ve işlerden vakit olmadı. Bilim adamı olmak zor.
12 Yorumla- 1 yıl
bende stephan hawking in torunuyum
- 1 yıl
Gizli Üye(25-29)1 yılNormal mi bilmiyorum ama ben 24 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı😪😪, aslında benimkisi biraz tercih ama , sonuçta olmadı...
10 Yorumla- Devamını Gör (134)
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer