30 yaşında hiç sevgilisi olmamış erkek için ne düşünürsünüz?

Bomboş yaşadım bu hayatı hep okul iş güç koşuşturmaca gecti. Bu yaşımıza geldik ne kazandık hiçbir şey. Gençlik de gidiyor artık ne ortam görebildim ne de girebildim. Şimdi kimi nerde bulacaz o da meçhul. Bulsan bir ton dertle de o gelecek.
30 yaşında hiç sevgilisi olmamış erkek için ne düşünürsünüz?
Cevapla