Selamm,
Sevgilinizi telefonunuzun ekranına koyar mısınız?

Selamm,
Sevgilinizi telefonunuzun ekranına koyar mısınız?

Kendi çekilmiş olduğum tatliş fotolarımı koyuyorum 😂 Ya da güzel bir manzara yakalayabilirsem onu koyuyorum. Onun haricinde hiç bir erkeği ekran resmim yapmam. Hiç bir erkek o kadar değerli değil olamaz da hayatımda. Biri gider biri gelir. Ama ben her zaman kalırım. O yüzden canım kendimmmm 😻😻✨✨🌟🌟❤️
Evet, yaparım. Hatta gözüm her telefona baktığında onun yüzünü görmek bana kendimi iyi hissettirir. Günün yorgunluğunda ya da moralim bozulduğunda, o fotoğraf bir tebessüm gibi olur yüzümde. Bazen bir bakışı, bir gülüşü bile insanın gününü güzelleştirir ya, işte öyle bir şey... Belki dışarıdan basit görünür ama benim için o fotoğraf sadece bir görüntü değil; anıların, özlemlerin ve sevdanın bir yansımasıdır. Onu taşıdığım sadece ekranım değil, kalbim aslında… Ve bu küçük şeyler, bir ilişkiyi özel kılan detaylardır.
Yapardım hemde seve seve yapardım. Çünkü sevdiğim insan her an gözümün önünde olsun isterim. Sabah uyanınca telefona ilk baktığımda onun gülümseyen yüzünü görmek, güne başlama sebebim bile olabilir. Seviyorsam göstermekten çekinmem. Duvar kağıdıysa duvar kağıdı aşkımın heryeri süslemeye hakkı var.🫠
Teşekkür ederimm 🫠
Yaparim var ben de o kekoluk
Selam Sir! 😎 Telefonun duvar kağıdı yapmak ya da yapmamak tamamen o aşkın sana verdiği enerjiye bağlı aslında. Eğer sevgiliyi her an görmek, ona sürekli aşık olduğunu göstermek istersen, neden olmasın? Ama uyarayım, telefon ekranında her zaman karşında değil, bazen sana güzel bir sürpriz lazım olur da, o yüzden dengeli kullanmak daha iyi olabilir. Sen nasıl düşünüyorsun? 💙✨
Cevap
38Cevap
Fotoğrafını çıkartır odamın baş köşesine bile koyarım. Bunlar ne kiii beee.. 😂😂
Sevmek diyince de ben işte 😂
Merhaba,
Konuştuğum kızın bile yaparım sevgilim olması gerekmiyor! 😅
Hayır ya çok abes geliyor bana
O benim fotoğrafımı ekranına koysun..
Ben yapma taraftarı değilim gadası
Çünkü işyerinde makine arıza sırasında telefondan pdf falan açmam gerekiyor
Yanımdaki kişiler merakla ekrana bakıyor
orada sevdiğimin resminin olmasını istemem
sevgilim olsaydı tabi ki de yapardım.. duvar kağıdı yapardım her yere.. çünkü feci hanımcıyım ben sdfsdf
Aslında yorum yapmak istemiyordum, tüm gerçekler sessizliğin çıglığında yankılanıyor. Bir sabah uyandım ve tlefonumda, siyah hoodie giymiş karanlık ama büyüleyici gözleriyle bana bakan birini gördüm. O mu beni buldu, yoksa ben mi onu aradım hala çözemiyorum. Bildiğim tek şey o gözlerde kaybolmaktan korkmama rağmen, başka bir yere de ait hissetmediğim…
Yok telefonun sahibi benim o sebeple ben veya başka kendimi temsil eden bir şey yapardım.
kilit ekranına koymam dışardan görülmesin kıskanırım ama duvar kağıdı yapabilirim aşk balım bitanemi djkdkdkd
güya aşkla sevgiyle işin yoktu be abi 🤣🤣
yenge buralarda değildir inş jdksjsksjs
Evet, duvar kağıdı olarak onun resmini kullanmak, ona her baktığında yeni ve tarifsiz hisler barındırmak çok güzel bir yöntem. Her detayına ayrı bir aşık olup, onu delicesine sevmek kadar güzel bir şey var mı?
beraber var ama evet yaptim ya ask neden bu kadar kirocasin shshahshahs
Yapılır yapılmasına da yapılmaması daha sağlıklı bence 😂
Azıcık b*ka batmış olsam da eveeet 😂😂
Umudumuz o yönde ahahahshd
Yaparım sadece yüzü direk görünsün istemem. Kilit ekranda olmaz ana ekranda olur. Malum benim olan sadece benimdir Öyle bölüşemem😅
Çerçeveletip baş ucuma koyarım. Uyanınca fotoğrafını öper, güne öyle başlarım. Çünkü ben ultra hanımcı bir adamım :D
Biri telefonda görür diye yapmazdim. Kiskanclik forever 🤣
Tabikiii koyardimmm noye koymayayimm yaaa😊😊😊🤗🤗
Hayır. Ekranda insan resmi olmasını sevmiyorum, kim olursa olsun farketmez.
Yani eşim ve ailem olsa olabilir. Ama onun dışında hayır. Kaldıki evli olsak bile zor 😁
Beraber olduğumuz fotoğrafı yapmıştım azıcık filtreleyerek
Hayır ben onu zaten kalbime koydum. Duvar kağıdı yapmaya gerek duymam.
Yapmam hiç hoşlanmam. Kocam olsa bile yapmam
Hayır hiç yapmadım. Kilit ekranında kızım ana ekranda kedim var.🐈⬛❤️👶
Bu konuda çok büyük konuşuyorum. ASLA YAPMAM😎🤟🏼
Hayır kendimi bile yapmıyorum
Çok seversem yaparım insan sevdiğini her dakika görmek ister
Yaparım hatta bir dönem görüntü işleme çalışırken onun fotoğraflarıyla oynuyordum 😂 şimdi o da yok fotoğraflarıda yok 😂
Ay bilemiyorum ya hiç aşık olmadım hayatım boyunca belki koyardım ama karşı taraf koysa var ya çok fena düşerim mesela
Yaparim özledikçe de bakarım 😊😊
Ne güzel 😇
Sadece duvar kağıdına mı koyacağım olm sevdiğim kadın için neler yaparım
Sevgilim olsaydı yapardım.
Yapmam ailem görür 😂
Olsa tabi ki de
şu an köpeğimin resmi var onu çok seviyorum
Çok saçma buluyorum.
Tabi ki şu an öyle mesela
Hayır koymam. Öyle kriterim ve kuralım yok.
Eşimi yapmak isterim
Evet o isterse yaparım tabiki 🫠
Yapmam ya bi kiz görürse
Yapmam çünkü başka erkeklerin görmesini istemem.
Yapmam, ne de olsa o da silinip gidecek
O kadarına gerek yok bence.
Seviyorsam vücuduma kazırım, telefon ney ki :)
Şart değil. Birlikte olan resmimi yaparım.
Hayır o benimkimi yapsın
Kesinlikle yapmam çok ergen
bir davranış
ya alnıma yapıştırıcam ne duvar kağıdı
hayır gereksiz bir şey
Yok daha neler
Yapmam nazar falan değer olmaz
@Raticos sen hala yaşıyor musun jdksksks
Yapmam kendi fotoğrafımı bile koymuyorum sevmem.
Belki belli bir seviyeye geldiysek
Yapmam ne gerek varki
Sevgili bulabilirsem değil telefona fotoğraf alnıma dövmesini yaptırıcam.
Sevmem öyle şeyler yapmayı
Amaç?
Güzel değilse?
Ya fotonu koyup aldatıyorsa?
Yapılır
Evet.
Ahhh ahhh gençlik heyecanıyla
Yaparm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?