soyle habersizce yapilan seylerin hastasiyim. yangin yeri heepp buralar sayendee, yokk sikayett 😌


Yani ergenlik çağına girmiş insanlar yapabilir onu, benlik bir şey değil vallahi..
Yapmak istesem de çocuğum olursa onun resmini duvar kağıdı yapardım..
Cevap
37Cevap
Sevgilim olsaydı tabi ki de yapardım ben.. ama maalesef sevgilim yok. zaten böyle jestleri de severim romantik biri olduğum için.
Yaparım tabi ama kendisini canlı canlı görmek daha güzel olurdu
sevgilin 🙄
hayirlisi ya
Oldu da yapmadık mı
bilemiceem
Sevgilim olursa birlikte fotoğrafımızı yaparım tabi
Hayır yapmam sevmem o tarz şeyleri bana itici geliyor
hayır benimkinin de yapılmasını istemem sürekli görnesinki özlesin😅
Dış duvar kağıdım eşim ve kızım var ana ekranımda kendim varım
Ben yaparım da önce bir erkek bulup güvenmem lazım bu devirde artık güvenecek erkek zpr bulunuyor
maalesef ortalık karışık 😔
Sevinç’e insan her an antin kuntini yapıyor hadi iyisin
Silmek zor oluyor ama yine de yapiyodum son zamanlarda yapmiyordum cunku anladim ki kadin genellikle menfaate bakiyor
Başkası görür diye hayır
kilit ekrani acmazsan gormezlerr
uf tamam be sen de 😂
erkek ortaminda boyle mi oluyo ahshahhahshs
e peki koymayin madem 😄
😒😒😒
Sevgilil olursa yaparım hatta beraber çekilip öyle ekran resmi yapmak daha güzel olmaz mı?
Sevgilim var iken yapmıştım, ama gerçekten sevdiğim kadına yapmıştım bunu, herkese değil
Ben keko değilim asla böyle bir şey yapmam
Yapmam zaten de yok sevgilimiz 🥹
Çok tatlı bir şey bence🥰
Hayır❌️
Benden başka kimse görsün istemem
çok isterse yaparım problem etmem
Olsaydı yapardım izni dahilinde
Yaparım neden olmasın
Mesajlastigim yerlere koyarım sadece
Yaparım
Sevgilim olsaydı yapardım
Yapmam ben yaa :D
Hayır. Abartmayı sevmem.
Liseli olsaydım yapardım
Eşim olursa koyarım
Ben onu kalbime kazımışım telefon ne
Ne yapmam nede yapılmasını istemem
Yaparım
Yapardım tabi ki...
Duvar kağıdımda Şenol Güneş var, üzgünüm 😄
Yaparım ama çok seviyorsam
Valla 20 lerde bıraktım heralde.
Hayır yapmam. Geçtik o yaşları :D
Sevgilim de sevgilim.
Hayır saçma
Hayır nazar değer
Yapmam
Bilmiyorum
Yaparım
Yapmam
Hayır yapmam
En saçma şey ya
Neden saçma
Gerek yok buna
Hayır yapmam
Yaparım.
Kalbimde taşırım
Yapmadım
Yaparim
Yaparım.
hayır yapmam
Yok ya jjgj
Yapmışlığım oldu da artık gereksiz geliyor
Yapılır
Yaparim
Yapmam
Hayır işim olmaz.
Güvenlik açığı olur
Sanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?