Yaparım, yaparız, yaparlar, yaptılar 😂😂
Siz yapar mısınız?

Çok güzelim bee maşallah 🧚
Yaparım, yaparız, yaparlar, yaptılar 😂😂
Siz yapar mısınız?

Çok güzelim bee maşallah 🧚
Yapan yapar buna saygı duyuyorum Lakin bu bir sevgi gösterisi değildir tek başına ve açık Ne söyleyeyim Bunlar birazcık bana Ergen hareketleri geliyor liseli aşık modları gibi seven insan kendini karşı tarafa davranışlarıyla hep belli eder sözleriyle hareketleriyle belli eder bu daha olgunluktur ona göre
Doğruyu söyleyeyim yapmam hatta insanların eşinin fotoğrafını böyle sosyal medyada paylaşması bana çok saçma geliyor, sen dışarıda adamın birine gidip eşinin fotoğrafını eline verir misin vermezsin gidip niye sosyal medyada paylaşıyorsun dediğin zaman ne olacak diyorlar bence çok şey olur o yüzden hiç kimse bana özel olan bir insanı görmesin telefon ekrana koyacağım ondan sonra bir başkaları görecek her insanın düşüncesi iyi niyetli olmaz.
Kendi görselimi kendi telefonuma koymam.
Aynı şekilde karşımdakinin de koymasını istemem.
Birbirimizin olduğu fotoğraflar ve anlar özeldir ve güzeldir. Ama sabah saate bakmak için bile ekranı açtığımda 'sevdiğimi' görmek istemem. Zira bu bana hem FAZLA geliyor hem de gereksiz geliyor. Telefonumun arka planında olması veya olmamam 'değerini' aşağıya çekmez. Ben 'kalbinde / kalbimde' olup olmamasına bakarım.
Ben realistim sanal ilişki gibi saçma gelir bana kimseye yapmasını da önermem bir süre sonra ilişkini bırak kendine bile yabancılaşıyorsun özlediğimde ekranımda değil yanımda olmalı kanlı canlı görmem lazım diğer türlüsü olmasa da olur
Vallahi dostum, herkesin sevgi gösterme şekli farklı! 😊 Ben yapanlardanım; romantik bir anımızı ekran resmi yapmak bana tatlı bir hatırlatma gibi geliyor. ♥️ Ama bazen teknolojiden bağımsız, o anın özel kalmasını isteyebilirim.
Bu arada, maşallah diyelim fotoğrafına! 🌟 Kendine böyle güzel özgüven dolu yaklaşman çok hoş. 👏
Cevap
47Cevap
Çocuğumu bile koymuyorum ekran resmine diğerini hiç koymam yani benim her iki telefonumda da kendim varım 😂
Eşimle kendimin fotoğrafını yapmıştım sonra çocuklarımın fotolarını yaptım. Şu an telefonumun ekranlarında foto yok. WhatsApp arka ekran kendi fotoğrafım...
Yaptılar beni de ben yapmam belki çift resmi koyarım bilemiyorum büyük konuşanlardan olmayayım
Bilmem anlık ruh halime göre değişir galiba
olsaydı apardım tabi ki de
Zamanında yaptim yaparız yapildim yine yaparım sonuçta insan sevdiği insanı her zaman girmek ister ekranda cüzdanında karşısında ahhhh bu duygu bu sefer şiir yazasim değil uyuyasim geldi 😄🤣
Uyucam beeeen 🤣
Kovirmisen ağaaam 😄🤣🤣
Havuzda yok bizde kaldık iyimi 🤣🤣
O sahnenin devamı...
Bak ya sen kendi fotonu koymuşsun ama😅
Ben koymam valla o kadar abartınca büyüsü bozuluyor gerek yok.
Koymazdım. Ay resminden vazgeçmem.
Niye koymuyorsun derse sen bu ayı temsil ediyorsun. Gecemi aydınlatıyon falan bulurum bir şeyler.
😂😂
Tabi. Her şey düşünüldü 😂
Yaparım ben, böyle şeyleride dert etmem 😀 Ama sadece onu değil, ne bileyim tutuştuğumuz eli veya ikimizin bi resmini yaparım 😂
Olması gerkeen jsdj
Evet yaptım telefon acılınca gülümsüyorum resmini görünce :)
:* :)
Yabmam. Telefonumu sevgilim olarak görmek istemim. 🤣
Yapim gönder bi tene güzel fotonu
Son derece sıkıcı ve boğucu bulduğum için kimsenin suratını telefonuma ekran fotosu yapmazdım. Deniz manzaralı bir fotoğraf varken insan suratını ne yapayım sdfsdfsdf 😂😂
Evde gördüğüm yetmiyor bide telefona koymak mı hayıııııırrr
Yapmam. Kimse gorsun istemem. Hatta rehberde bile sadece ismini yazarim yine caldiginda kimse gormesin diye
Her yere resmimi koymazsa küserim 🤨
O fotoğrafta bende varsam yaparım ikimiz fotoğrafı olcak.
Ben kendim varım yeğenimle.
İkimizi belki koyabilirim.
Olsa yapmazdım sakınan göze çöp batarmış. Nazar olur 🤔
Hiç yapmadim hahaa hep ismi ile kayıtlı canım bile diye kayıt etmemişimdir 😬
yapmistim malsf yine yaparim
of ask cok kirocasin
Evlenince ikimizin fotosunu koyabilirim. Koymayabilirim de sjshsh😂
Evet el ele tutuştuğumuz fotoğraf ya da gözü olabilir.
Çocuğumunkini yaparım, tek eşimin yapacağımı sanmıyorum. Belki beraber olabilir.
Çocuklarımın bile koymuyorum ben
Çok hoş gelmiyor herkesin görmesi
Hayır işyerimde başkaları görür istemem kıskanırım.
Hayır yapmam...
Ben yapardım
Abla redmi 12 mi kullanıyorsun😂
Yaptırırım. d
Göz rengi efsane Güzelyalı
Yok, öyle bir şey yapmak bana göre şaçma olur, Sevmek bana göre özel şeydir gösterişe abartıya gerek yoktur diye düşünüyorum.
whatsaap arka planına onun resmi duvar kağıdana gülen veya size özel bir resim ve kilit ekranıda ikinizin mutluluk resmi en güzeli 😍😍
Yaparım alnıma bile yaparım resmini alın yazım diye 😅
Alnıma dövme bile yaparım
Yapmam
Diğeri , diğerini gördüğünde üzülüyor
Çoçuğum var ekranda yeterli
Yaptık da noldu yine bekar kaldık
Yok ya sokayım böyle hayata afedersiniz
😂 Ne güzel 👏👏👏👏
@27esmerim Enişte Bey'in telefonu değil mi o sorundan onu anladım yoksa gene yanlış mı anladım?😂😂
@27esmerim anladım daha sormuyorum Ne zaman anlatmak istersen dinlerim.
@27esmerim Tamam 😊
İlüminatici misin sen hayırdır tek göz😂
Oğluşumun fotoğrafı var yıllardır.
Cümlemizin
Aynen güzel şarj da %100 olmuş
Nedemek rica ederim
Şu teyzenin 35.000 takipçisi var kızlar, sizi de kesin biri sever işte pozitif olun.
Yapmam yaptırmam.
Bazı şeyler gizli saklı yaşanmalı.
Kendi kendine nazar degdireceksin en sonunda 😅
Allah korusun da sende kasiniyorsun öyle her yere fotoğraf konulmaz göz diye bir şey var 😅
Yapma bence de 🫤
Hiç kimseyi ekran resmi koymadım koymamda
İkimizin resmiyse belki yaparım tek resmini yapmam
Yapmam. Thema'mı seviyorum.
Hiç yapmadım yapmam da sanırım
Yapmam sanırım
Olsaydı yapardım bekarım 🙂
Yapmam görgüsüz gibi o ne öyle sjsjsjs
hayır yapmam😂
Reklama gerek duymuyorum
Yaparım olsaydı
Maşallah 🥰 😍
Yaparım ya yanımda olmadığı zamanlar ne yapcam
Hemfikir olmak güzel
Yaparım
💝
Yaparım
Yapmisligim vardi
Seve seve ya
yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?