İlişkide eşini kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok sahiplenir?

Bana göre kadınlar ya, yuvayı dişi kuş yapar derler 💙

İlişkide eşini kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok sahiplenir?

#AdimEfe

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru seçilmiş yeni fark ettim teşekkürler 🤓🤠
İlişkide eşini kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok sahiplenir?
Cevapla