
Bence kadınlar daha çok ilişkiyi sahiplenir Kızlar Bir Adım Öne

Bence kadınlar daha çok ilişkiyi sahiplenir Kızlar Bir Adım Öne
Yeter ki karşılıklı olsun. Ne fark eder. Bir hayvan bile eşini kıskanıyor Onlar kadar olamıyor İnsanlar maalesef.
Gösteriş yapmak evin penceresini açık bırakmak gibidir. Toz da girer hırsız da girer. Bırakın her şeyimiz size özel kalsın. Başkalarının bilmesi size Puan kazandırmaz aksine zarar verir.
Öyle gerçekten
Kadınlar her zaman bir adım önde olmuyor maalesef 😊 erkekler daha çok sahipleniyor olabilir
Cevap
11Cevap
Kadınlar bence
Kadınlar daha içsel dışa yansıtmayı severler davranır ilişkilerde kadınlar diyebilirim
Herkes sahiplenir ama kadinlar digerlerinin gozune soka soka sahiplenir.
Kadınlar daha çok sahiplenir, çünkü erkekten daha çok seven değer veren onlardır.
Kim daha çok seviyorsa o sahiplenir.
kadınlar fazlasıyla
sevdigim insan olsun , herkesten cok sahiplenirim
Öylede bir taraf daha çok sahipleniyor genelde
o taraf ben olurum eminim, yeter ki sevecegim kadın cıksın karsıma
Erkekler daha cok sahiplenir
ilişkinin aşamasına göre değişir
kadınalr bence
Kadınlar bence
Kadınlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?