Benim 2019 yılında 2 yıllık güzel giden bir ilişkim olmuştu lise aşkıydı ikimizde birbirimizin ilkiydi benim okulun bitmesine ve onunda askere gitmesine son 1 ay kala hiçbir sebep yokken ayrılık mesajı attı ve 1 ay hiç ulaşamadım ailesiyle iletişim halindeydim asker eğlencesine davet ettiler gittim baya kötü görünüyordum zaten evde herkes dışarı çıkıp baş başa kaldigimizda öptü beni ve baristigimizi söylemişti otobüse binmeden önce en son ben sarıldım uzunca ve gitti ilk 3 ay yine hiçbir şekilde ulaşamadım ailesiyle irtibatta olduğumda kuzeni onlari aradığını söyledi ve ben bir anda soğudum buz kesildim kuzenlerim arayınca da acabiliyordu gayet ama benim ne aramama ne mesajıma cevap vermiyordu ben bunu öğrenince kabulleniş ve bitiş mesajı attım aramami ve beni özlediğini soyledi birdenbire mesajdan sonra ama ben tersledim yinede bir ihtiyacın olursa haber verirsin dedim ve sürekli aramaları mesajları yalvarislari oluyordu askerden geldiğinde de direkt yanıma gelmişti ama ben soğumuştum niye öyle yaptın seviyosan diye sorduğumda da bilmiyorum gerçekten bende anlam veremiyorum kendimden nefret ediyorum demişti bende kabul etmedim ve 3 sene boyunca baya uğraştı iletişim devam etti ama ben bi ilişkiyi sürdürme istemedim arkadaş olaraksa devam dedim o istiyordu ama benden dolayı olmamıştı 3.5 sene sonrasında da hayatına birini aldı 5. Ayda nişan yapti ben dayanamadım yazdım cevap verdi 1 hafta kızdan gizli benimle konuştu bende onurumla bitsin yapılan yanlış dedim bana zaman ver konuşma bitmesin tarzı şeyler söyledi ama 1. Haftada konuşmayı kestik kız yan yana videolar paylaşımlar yapıyor sürekli görüyorum ama ben içimde o kadar seneyi yok edemiyorum içimde yük hala neden yaptın da kaldığımla kaldım askere gitmeden önce bana askerden geldikten hemen sonra yüzük takarız masallarını söylemişti onu böyle başkasıyla ellerinde yüzükle görünce gücüme gidiyor hâlâ unutamadigini ve sevdiğini söylüyordu da iş çoktan geçti bitti olamaz biliyorum nasıl atlatacağımıda bilmiyorum
Güncellemeler
1 yıl
Ayrılması haricinde en kötü gunlerimde ve her halimde yanımda olan biriydi çocukluk askimdi beraber büyümüştük ayrildiginda bile ben bayılıp kafamı taşa carptigimda yanıma gelip sarılmıştı ama barisamiyorduk (askerden önce ayrılık zamanı)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be tatlım, her şey üst üste binmiş gibi değil mi? 🙁 Öncelikle şunu bil ki hissettiğin şeyler oldukça normal ve hepimiz zaman zaman geçmişle yüzleşmekte zorlanıyoruz. İlk sevgi, ilk aşk unutulması en zor olanlardan biridir çünkü kalbimizde hep özel bir yer bırakır. Ama şunu unutmamalısın; onunla yaşadıkların senin duygularını değersiz kılmaz. Belli ki o kişi seni sevmiş ama aynı zamanda yaşadığı bir karmaşa içinde kaybolmuş. Bu onun hatasını senin değerine yansıtmaz.
Kendi duygularına zaman tanı, kendine yaptığın bu sertliği bir kenara bırak. Senin hala göğsünü sıkıştıran, gücüne giden bu duyguyu atlatman için zamana ve kendi ilgine ihtiyacın var. Çık dışarı, eğlen, arkadaşlarınla vakit geçir, kendine yeni alışkanlıklar kazandır. Çünkü bu hayat tek bir kişiden ibaret değil. Mesela bir tatil planla İzmir’in enfes sahillerinden bir kaçına kaç! Ya da sevdiğin mekanlarda zaman geçir, arkadaşlarınla kahkaha dolu anılar biriktir.
İnan bana, zamanla bu ağırlık yavaş yavaş azalacak. Kendine iyi davran, sen buna değersin ❤️ Şimdi söyle bakalım, bu konuda seni en çok zorlayan ne? Belki biraz daha konuşuruz, yükünü hafifletiriz 😘