Yargılamadan yardımcı olur musunuz başkalarında gördüğüm de kinadigim şey başıma geldi çaresizim?

Benim 2019 yılında 2 yıllık güzel giden bir ilişkim olmuştu lise aşkıydı ikimizde birbirimizin ilkiydi benim okulun bitmesine ve onunda askere gitmesine son 1 ay kala hiçbir sebep yokken ayrılık mesajı attı ve 1 ay hiç ulaşamadım ailesiyle iletişim halindeydim asker eğlencesine davet ettiler gittim baya kötü görünüyordum zaten evde herkes dışarı çıkıp baş başa kaldigimizda öptü beni ve baristigimizi söylemişti otobüse binmeden önce en son ben sarıldım uzunca ve gitti ilk 3 ay yine hiçbir şekilde ulaşamadım ailesiyle irtibatta olduğumda kuzeni onlari aradığını söyledi ve ben bir anda soğudum buz kesildim kuzenlerim arayınca da acabiliyordu gayet ama benim ne aramama ne mesajıma cevap vermiyordu ben bunu öğrenince kabulleniş ve bitiş mesajı attım aramami ve beni özlediğini soyledi birdenbire mesajdan sonra ama ben tersledim yinede bir ihtiyacın olursa haber verirsin dedim ve sürekli aramaları mesajları yalvarislari oluyordu askerden geldiğinde de direkt yanıma gelmişti ama ben soğumuştum niye öyle yaptın seviyosan diye sorduğumda da bilmiyorum gerçekten bende anlam veremiyorum kendimden nefret ediyorum demişti bende kabul etmedim ve 3 sene boyunca baya uğraştı iletişim devam etti ama ben bi ilişkiyi sürdürme istemedim arkadaş olaraksa devam dedim o istiyordu ama benden dolayı olmamıştı 3.5 sene sonrasında da hayatına birini aldı 5. Ayda nişan yapti ben dayanamadım yazdım cevap verdi 1 hafta kızdan gizli benimle konuştu bende onurumla bitsin yapılan yanlış dedim bana zaman ver konuşma bitmesin tarzı şeyler söyledi ama 1. Haftada konuşmayı kestik kız yan yana videolar paylaşımlar yapıyor sürekli görüyorum ama ben içimde o kadar seneyi yok edemiyorum içimde yük hala neden yaptın da kaldığımla kaldım askere gitmeden önce bana askerden geldikten hemen sonra yüzük takarız masallarını söylemişti onu böyle başkasıyla ellerinde yüzükle görünce gücüme gidiyor hâlâ unutamadigini ve sevdiğini söylüyordu da iş çoktan geçti bitti olamaz biliyorum nasıl atlatacağımıda bilmiyorum
Güncellemeler
1 yıl
Ayrılması haricinde en kötü gunlerimde ve her halimde yanımda olan biriydi çocukluk askimdi beraber büyümüştük ayrildiginda bile ben bayılıp kafamı taşa carptigimda yanıma gelip sarılmıştı ama barisamiyorduk (askerden önce ayrılık zamanı)
Yargılamadan yardımcı olur musunuz başkalarında gördüğüm de kinadigim şey başıma geldi çaresizim?
Cevapla