Lütfen yargılamadan dinleyin. Neden yapıyor olabilirim yardımcı olur musunuz?

Kendimi bildim bileli, yara kabuğu yiyorum. Parmağımdaki derimi soyuyorum yiyorum, dudaklarım hep yara çünkü yoluyorum yine yiyorum. Kanıyor, acıyor ama tekrar yapıyorum. Önceden tırnağımı yerdim Allahtan onu bıraktım.

Lütfen yargılamadan yorumlayın olur mu? 2 sene önce bu soruyu sorduğumda çok tepki almıştım.
Lütfen yargılamadan dinleyin. Neden yapıyor olabilirim yardımcı olur musunuz?
Cevapla