Arkadaşlar sevgilim daha doğrusu flörtüm diyelim bazen çok cana yakın bazen de çok soğuk davranıyor sizce neden?

Dengesiz tavırlar sergiliyor bazen çok sıcakkanlı bazen çok soğuk ayrıca o ateist ve ben inanıyorum her ne kadar inancım zayıf olsa da. Bu konuda çok değil ama arada tartışıyoruz. bir yardımcı olursanız sevinirim
Güncellemeler
+1 yıl
belkide
Arkadaşlar sevgilim daha doğrusu flörtüm diyelim bazen çok cana yakın bazen de çok soğuk davranıyor sizce neden?
Cevapla