içten bir şekilde konuştuktan sonra, ertesi gün ya mesaj atmıyor, ya da mesajıma cevap gelmiyor... Bugün günaydın mesajı attım, görüldü ancak cevap vermedi.. neden sizce :) ?
Erkekler yeni tanıştığı kıza neden bir sıcak bir soğuk davranır :) ?
@Betty95 ben kendimden biliyorum. bu süre bazen uzayabiliyor. ama genelde erkekler ilk zamanlar dayanamaz hemen atar. bu süre uzayınca aklına bile gelmez. kızlar ise genelde tersi olur. ilk zamanlar kızlar atmaz ama ilerleyen sürelerde kızlar atar. çocugu tanımıyorum. senle ilgilenmiyor da olabilir.
En İyi Cevaplar