23 yaşına gireceğim evlenilecek erkoyu seçmek için fazla kişiyle konuşmam yanlış mı mantıklı mı?

Her açıdan en olurunu seçmek istiyorum. 2 yıla 25 de falan evlenirim. Ama insanlar 1 den fazla biriyle konuşunca yargiliyo. Gizli kapakli yapsam ayri. Ama haksiz miyim ya. Duygusal ve birine baglandiginda full odak biriyim, yanlis birine baglanip zorlanmak istemiyorum. O yuzden fazla kişiyle konuşursam duygudan ziyade mantik odakli olurum ve sectigim kişiyi duygu dunyama alirim. Bu iş böyle olmasi gereken bir şey degil mi
23 yaşına gireceğim evlenilecek erkoyu seçmek için fazla kişiyle konuşmam yanlış mı mantıklı mı?
Cevapla