26 yaşında bekarım, evlilik için çok seçiciyim. Hata mı yapıyorum?

Çok kriterim var.. yakışıklı, esmer, kirli sakallı, uzun boylu, kalıplı geniş omuzlu.. hayvan gibi bir erkek istiyorum. He bir de sesi kalın olsun. Harici birine aşık olamıyorum bilmiyorum. Bu kadar seçici olmak yanlış mı?

26 yaşında bekarım, evlilik için çok seçiciyim. Hata mı yapıyorum?
Cevapla