27 yaşında bekarım herseye geç kalmis hissediyorum oylemi sizce?

Dusmanimin bile 2. Çocuğu olmuş ayni yastayız ve 4 yıl önce kocasını aldatmasına ragmen ben ne evlenebilirim ne sevgilim var gecmi kaldim sizce

Güncellemeler
1 yıl
Or olsaydim bendemi mutlu olurdum
27 yaşında bekarım herseye geç kalmis hissediyorum oylemi sizce?
Cevapla