Hem knk diyo hemde bana yürüyor arada bi bunun niyeti nedir (uzak mesafe)?

Gecenlerde fotoğraf attım güzelsin dedi bende dün aşık olduğun biri falan var mı dedim var ama bisy yüzünden dedi bende ne yüzünden dedim kasa güzel dedi😂 yoksa güzel değil yani dedi yürüyor yani biraz ama knk da diyo niyeti ne oluyor bunun?
Hem knk diyo hemde bana yürüyor arada bi bunun niyeti nedir (uzak mesafe)?
Cevapla