Kapalı olduğum hâlde yürüyen var, neden böyle bu?

kapalıyım sonuçta açıkta bir yerim yok ve salaş şeyler giyerim ama yine de bakan, yazan baya var ne yapmalıyım?
Kapalı olduğum hâlde yürüyen var, neden böyle bu?
Cevapla