Ben istemezdim. Peki siz?
“Evlenmeyelim beraber yaşayalım” diyen sevgiliye tepkiniz ne olur?

Ben istemezdim. Peki siz?
“Evlenmeyelim beraber yaşayalım” diyen sevgiliye tepkiniz ne olur?

Saçmalık ya. Evlenirsen de beraber yaşayacaksın zaten ne gerek var evlenmemeye. Demek ki duyguları bana karşı az ve beni kullanıyor diye düşünürüm. Ayrılırdım direkt...
Cevap
4Cevap
evlenmeden yaşanılmaz.. yani yaşlanılır ama bir süre. sonra evlilik gerekir
Yaşayalım anam derim🤪
Sen mi? 😀😀 duyda inanma ckdkd
😅😅
Asla olmaz derdım oyle bı adamın eger evlenmıcekse benle ısı ne sevgılı hayatını herkes yasar ondan sonrada olmayınca kapıya koyar. Tabıkı evlılıgınde bı garantısı yok ama.
Ne olacak herkes tercihini ise onu söyleyecek. Yurdum insanı genelde istemez. Oysa bier insanı en iyi tanıma şekli budur :)
Sahte düğün yapalım derdim
Evlenmek bir yerde mantıklı gelmiyor değil 😅
🖕🖕🖕🖕 önce bunu atarım sonra ulan serefsiz diye başlar düz küfreder engeli basarım 🤣
Silerim tek tepkim bu
O zaman neden sevgiliyiz? Derdim. Evlenmeden asla birlikte yaşamam.
Olur annem gebertsin bizi derim 😃😃
Anne de izin verirmiş dlkdls
Yürü git başkasını bul kendine o zaman
Neden olmasın derdim 😂😂😂😂
Olur karısız geçen her gün haramdır
Olabilir bence
İstemem
kabul etmezdim
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?