"Evlenmeyelim ama aynı evde yaşayalım" diyen sevgiliye tepkiniz ne olur?


Evlenmeden aynı evi paylaşmak mantıklı gelmiyor ayrılık gibi bir durum olsa ailelere nasıl açıklama yapılacak? onun ayrı evi olup benim ayrı evim olup sınırsızca gidip kalınır ama birlikte aynı evi paylaşarak yaşamak toplumumuzda uygun görülmez birde nikahsız
ona na beyle🤚 avucumu gösteririm yalaması için :/
Huh? 😃 yok öyle bir dünya aynı evde yaşayabiliriz ama resmiyete de dökmek istiyorum. Ha bak tabii resmiyete dökmemenin sevgimizi azaltacağı diye bir kaide yok. Ama bilmiyorum yani yıllardır dünya da çoğunluğu evleniyor 😄
Yani çoğu kadın bunu kabul etmez toplum yapısı yüzünden, hak da veririm toplum aile rahat vermez diye ama evlenmeden önce belki bir süre aynı evi paylaşmak çok mantıklı bence.
Cevap
42Cevap
benim yaşam tarzıma aykırı bir durum. evlilik düşüncesi olmayan bir kadınla zamanımı harcayamam. cıxxx yani.. olmaz o iş.
Sanırım bunu %80 ve üstü kabul eder.
- Evliliğin getirmiş olduğu sorumluluklar yok.
- Kanunen hiçbir hakkın yok.
- Seni bağlayan belli bir takım şeyler yok.
Aslında olumsuz kısımları, olumlu kısımlarından kat be kat daha fazla.
Aynı evde yaşayınca zaten evli gibi oluyorsun.
Diğeri sadece resmî olarak, bir imza adı evlilik oluyor
Ben hep onu diyorum zaten
Evlenme ama bir ömür yaşa
Evlenmek zorunda değilsin
Bunu kabul edecek kişiyi bulmak mesele
Sevgi, sevgili fark etmez yalnız kalma daha iyi
En doğrusu belkide. Ve bu cevaba olumlu bakacağımıda hiç düşünmezdim.
Hayırdır ya, dalga mı geçiyorsun derim
O zaman sen evlenilecek değil, eğlenecek kız arıyorsun, git başka yerde ara.
Çok uzun sürmeyecekse kabul ederim. Daha iyi tanıma fırsatı işte. Ona göre ya evlenirim ya da uzaklaşırım.
heee duygusal yönü de olan bir fuckbudy im olsun demenin başka bir yolu.
Hay ağzın bal yesin, derim sanırım!
(Daha önce de yaptığım bir şeydir, kısmen tavsiye ederim.)
Olur olur tabikide ortak olursa giderlere neden olmasın bdbdbsbbsbs
Aynı evde de yaşamam anladınız siz ikisinide yapmam
.
Direk ilişkimi keserim.
Bu konuda tartışma bile gereksiz.
.
işime gelir süper keşke öyle bir kız bulsam ama bulamıyorum :D
Bir süre evet ama ciddi bakıyorsam evlenme olabilir
Kız kardeşi ya da ablası aynı şeyi yapıyor mu diye sorardım :D
Olmam sevgili ile olabilecek bi iş değil bu. Dost olabilecek birisi ile olabilir
Duruma göre değişir aramızdaki ilişki nedir ne yönde ilerliyordur ona göre değerlendiririm
hadi git herkes kendi yoluna derim kapatırım telefonunu bide engel koyarım arayamaz beni
Sebep derim. Pek mantıklı değil çünkü. Daha çok iki kişinin birbirini kullanması gibi geliyor bana.
Söyleyen erkekse ona deki kız kardeşini de sevgilisi ile beraber getirsin aynı evde yaşayın😘
Ailem de kabul eder zaten hemen o kadar rahatız (!)
Çocuk yapalım önce dogurursun sonra evleniriz diyene tamam hadi yapalım dediğimde apışıp kalmıştı. Yemeyin bunları. Evlenmeden hayatınıza tam anlamıyla giremez kimse
Evlenmek gibi bir düşüncen varsa hayır de çünkü evlenmeye pek de niyeti olduğunu sanmıyorum. Aynı eve çıktıktan sonra evlenmek isteyeceğini de.
Olur derim ama sonra evlenelim derse ben de ona aynısını derim
Olabilir. Fena fikir değil cinsel anlamda rahat olabilecek sek olur.
Yani pek benlik degil bekâr hayatı herzaman tercihimdir diyebilirim.
Git bunu abilerime söyle derim
Eğer seviyorsam vazgeçemiyorsam evet derim
Aradaki 7 farkı bul yaşayalım abbe heyran derim
Evlenmeyelim ama aynı evde de yaşamayalım derim
Düşünürüm ama ailem izin vermez
Üzerine çikolata sos? Derim.😡😀
Tavuk yeriz ete para vermeyiz gibi olur..
Dost hayatı yaşamak istiyordur
Şuanki mevcut durumum :d
Kabul edemem, ilişkiyi bitirirdim.
evlenmeyeceksek neden aynı evdeyiz?
Olur tabikide kabul ederdim
hayatında başarılar dilerim.
olur derim. bana uyar...
Gözümden düşer iliski
Tepki vermekten ziyade daha çok nedenini sorarım.
Genişlik diz boyu derim
Evlenelim parayi bölüşelim ayrilalim derim
Ters tepki gösteriridim
hayır diyemem sanırım :)
Hayatı paylaşmaksa neden olmasın…
Bana uyar
Niye evlenmeyelim korkuyon mu evlilikten
İstemezdim
Süper olur derim evlilik sıkıntı
Kafayımı yedin derdim
BB engel
Aslında böyle birini arıyorum şu an
2 abime konuyu danışalım derdim
Yemek yemeyelim ama hazırlayalım
Oldu başka
💩 ye derim.
Yallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?