f*ck hazır olup olmadığımı sorgularım ve ona göre yol veririm hayata ya da kendisine. İnsan sevdiği ile ayrılmamak üzere her şeyini birleştirmek ister ve ortaklığı çoğalsın ister. Ailesi görsün, herkes bilsin, devlet, uçan kuş.. Herkes o aidiyeti bilsin ister. Onu ilgilendiren ve söz sahibi olmak gereken bi şey olsun istersin. "Sen kimsin?" dediklerinde, göğsünü gere gere "eşiyim" demek...
Ederim, niye etmeyeyim? Evlilik kadar s*lakça bişey yok... Devlet baba onaylı seks... Mülkiyet ilişkilerine girmiyorum bile... Çocuk yapılacaksa, maddi manevi hakları korunur, yine yapılır. Evlenmeyin... Saçmalık çünkü...
Diyelim ki ikimizde bunu kabul ettik ve dünyaya bir çocuk getirdik. O çocuk evlilik dışı bir ilişkiden dünyaya gelmeyi ister mi? Sadece ikimizi ilgilendiren bir karar değil bu.
Saçma hepda saçma geliyo bu bana o zaman evlenelim yaşamak istiyorsa ayni evde evlensin işte anlaşmazsakda boşaniriz sevgili olup ayni evde çok affedersiniz ayni boku yediğime evli olarak gölnüm rahat yaparim 10 defa evleneyim boşanayim amma yapdiğim ettiğimi gizli saklı bilmem kötü gozlerin bakışlarin altinda yapacağimi kanunuyla gölnümce yaparim olmazsada ayrilmak olur illa evlencez diye çoçuk filan olcak değil
Evlenipte aynı evde yaşasak ne değişecek? Bundan anladığım tek şey karşı tarafın ciddi bir ilişki istememesi ve canı sıkılınca kolay bir şekilde bu ilişkiyi bitirmek istemesidir.