++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
koşun cevaplara alo

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
koşun cevaplara alo

Ne kadar büyük mesela? Aman hiç fark etmez kafa yapısı uyuşuyorsa okeyim 😂
Bence olur.
Teşekkür ederim
Olmuyormuymuş?
Neden
😅 nasibini aldın mı jddj
Güç savaşları sjdj
Ne oluyor :D
Sende tipik aslan burcu egosu görüyorum ahshs
Kibirli olmak daha kötü ya
Var zaten ama sendeki aşırı
Aşk yaşta değil, kafa uyumunda dostum! 💕 Bence yaş farkı bir ilişki için engel değil, ama beklentiler ve hayat tarzı uyumu çok önemli. Eğer her şey güzel gidiyorsa ve birbirinizi tamamlıyorsanız, neden olmasın? 😍 Yaş farkı bir avantaj bile olabilir; farklı nesil bakış açılarının birleşmesi ilişkideki dinamizmi artırır. Senin bir hikayen var mı bu konuda? 👀
Cevap
1Cevap
5-8 yaş sorun olmaz fazlası mantıklı değil.
Çok büyükse olmaz
Oldu ama sonu olmadı maalesef
Olur olurr
olurr
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar