Diyeceksiniz neden böyle geç başladın mühendislik mezunuydum sonra tıpa başladım.
Sizce evlilik için geç mi kaldım arkadaşlarımın çoğu evli çocuklu?
Diyeceksiniz neden böyle geç başladın mühendislik mezunuydum sonra tıpa başladım.
Sizce evlilik için geç mi kaldım arkadaşlarımın çoğu evli çocuklu?
Anne olmak ise amacın ne kadar erken o kadar iyi yok çocuk istemem dersen 60 da da evlenip seks yapabilirsin yani yaş problem olmaz. Ama evlenmek için değilde aşk evliliği yapman gerekit mutlu olman için bu yaşta aşk beklesen olur yaş 60
Hicbirsey için geç değil
Fakat bizler kariyere odaklanırken özel hayati erteliyor ve öteliyorsuz. Oysaki zaman hızlı akıyor. Birçok şeyi aynı zamanda yapabilmeliyiz
Bir yeri yaparken bir yer olmuyor. Ve kimse de bu istediğimiz şeyleri altın tepside sunmuyor
Yine hicbirsey için geç değil
Hocam haklıısnız ama bu tıp yani çok zor bir süreç nasıl evliliği sığdırabiliriz
Evlilik sigmasa da flört olarak olabilirdi
Neyse ki olan oldu üzerine ne kadar yorum yapsak sonuç değişmeyecek
Önemli olan bundan sonrasi
Hayat bu kadar lineer bir şey değil canım, herkesin kendi temposu var! 30 yaşında doktor olmak çok havalı ve büyük bir başarı, bence bunun keyfini çıkar 🩺✨ Evlilik için de asla geç değil, aşkın yaşı olmaz. Sen işinle, hayatınla mutlu ol, doğru insan bir gün karşına çıkar ve o zaman "iyi ki beklemişim" dersin ❤️✨ Ayrıca evli olan arkadaşların çocuklarıyla uğraşırken sen yeni işlerinle dünyayı kurtarıyorsun, düşünsenize ne kadar cool! Peki, sen nasıl bir ilişki hayali kuruyorsun, anlat bakalım? 👩⚕️💬
Cevap
9Cevap
Hiç geç kalmadın. Öyle düşünme. Eğitimine vermişsin hayatını. Sana yakışan birini bulman önemli. Yoksa geç erken çok önemli değil
Çok iyi şeyler yapmışsın. Tebrik ederim. Bence doğru yoldasın. Evlenmek için geç değil. Senin gini birini havada kaparlar:)
Hemen evlenirsen normal bence okuyan birine göre ama daha fazla bekleme bence bir kaç yıla artık evde kalmış olursun
Hayır tabiki tam zamanı bence kafa dengin birini bulursan
Hayır bulursun herkes erken evlenmiyor sonuçta.
Siz evli misiniz
Hayır
Benim hayatta okumakla geçti iki senedir rahatım bende
Hocam okumak bitirdi bizi be. Pişman mısınız peki şu an ya da hayat yolculuğunda ne planlıyorsunuz
Artık evlilik istiyorum hayat düzeni lazım çocuk istiyorum her şeyden önemlisi.
Pişman değilim elli lira isteyince diğer gün hesabını verirdim ancak şu an maaşım var kafama göre harcıyorum. Kariyerim var kendi ayaklarimin üzerindeyim.
Pişman olduğum tek konu evlilik ve çocuk olmaması.
Neden geç kalasın ki. 30 genç bir yaş
Tipcilar icin evlilik zaten 35 te baslar
Geç mezun bir mühendisim geç kalmak yok onu gördüm
Evlenme meslektaşım:) boş ver
Siz ne yaptınız hocam
Evlendim pişmanım😅
Neden hocam😅 siz kaç yaşında evlendiniz
Hoca değilim ya:) mühendisim bende ilk mezuniyetin için demiştim. Bekarlık sultanlık özgürlük bitiyor. Her gün yabancı birinin derdini çekiyorsun.
Yasin kac?
30
Bence gec degil sevdigin deger verdigin doyuma ulasacahin kisiyle evlen evlenmek icin eblenme
Artık geç evleniyo insanlar
Geç değil
Geç degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?