Merhaba arkadaşlar, hayatım okumakla geçti şu an da doktorum bu sene işe başlıyorum ama yaş oldu 30?

Diyeceksiniz neden böyle geç başladın mühendislik mezunuydum sonra tıpa başladım.

Sizce evlilik için geç mi kaldım arkadaşlarımın çoğu evli çocuklu?

Merhaba arkadaşlar, hayatım okumakla geçti şu an da doktorum bu sene işe başlıyorum ama yaş oldu 30?
Cevapla