Bugün benim doğum günüm arkadaşlar, 30 yaş sendromuna girmeli miyim?

26 olduuuummmm
Bugün benim doğum günüm arkadaşlar, 30 yaş sendromuna girmeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Bugün benim doğum günüm arkadaşlar, 30 yaş sendromuna girmeli miyim?
Bugün benim doğum günüm arkadaşlar, 30 yaş sendromuna girmeli miyim?
Cevapla