An itibariyle 30 yaşıma girdim. Doğum günümü kutlar mısınız?

Evet 1 yıl daha yaşlandım ama sonuc itibariyle hayatıma güzellikler kattım bir evladım var anne oldum, eş oldum kitap kurdu oldum.

Umarım güzel bir sene olur, bu site bana çok şey kattı iyi ki var, iyi ki varsınız...

Günaydın bugün nasılsınız? 🌸✨
An itibariyle 30 yaşıma girdim. Doğum günümü kutlar mısınız?
An itibariyle 30 yaşıma girdim. Doğum günümü kutlar mısınız?
An itibariyle 30 yaşıma girdim. Doğum günümü kutlar mısınız?
Cevapla