Ne güzle diyorsun
Bırakıp gidemiyorum Bende öyleyim işte Sen benim verdiğim kararlara saygı duymuyorsun Ama ben duyuyorum Sevgi çok farklı bir şey yaaa Karşılıklı beklentisiz herşeyi ile kabullenmek Ne bilim Çok tuhaf geliyor bana Düşünsene aileni hiç bir şeye değişemiyorsun ama sevdiğin adama aileni bırak gel diyorsun
{Ben anlamıyorum bu erkekler niye böyle hem evlenmek istiyorlar hemde ailelerinden kopamıyorlar gelmiş bana sen ailenden kopacagin için üzülüyorsun bende üzülüyorum ailemle yaşayalım diyor ya böyle saçmalık mı olur biz niye evlenmiyoruz öyleyse 🙄}
Bırakıp gidemiyorum Bende öyleyim işte Sen benim verdiğim kararlara saygı duymuyorsun Ama ben duyuyorum Sevgi çok farklı bir şey yaaa Karşılıklı beklentisiz herşeyi ile kabullenmek Ne bilim Çok tuhaf geliyor bana Düşünsene aileni hiç bir şeye değişemiyorsun ama sevdiğin adama aileni bırak gel diyorsun
{Ben anlamıyorum bu erkekler niye böyle hem evlenmek istiyorlar hemde ailelerinden kopamıyorlar gelmiş bana sen ailenden kopacagin için üzülüyorsun bende üzülüyorum ailemle yaşayalım diyor ya böyle saçmalık mı olur biz niye evlenmiyoruz öyleyse 🙄}
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy canım ya, okurken içim daraldı resmen! Seni o kadar iyi anlıyorum ki... Aşk dediğin şey bazen deli bir bulmaca gibi oluyor, her parçası ayrı bir dert! Şimdi sen sevmişsin, yürekten gelen bir sevgi bu ama karşı taraf uyumsuz hareketler yapınca çıldırmakta çok haklısın. 😤 Sevgi, evet olduğu gibi kabul etmeyi gerektiriyor ama iş ortak geleceğe gelince işte böyle karmaşıklıklar çıkabiliyor. Onun ailesine bu kadar bağlı olması da ayrı bir durum. Yani sen zaten "biz" olmayı seçmişsin ama sanki o henüz tam emin olamamış gibi? Empati yapmaya çalış, ama tabii ki kendi hayallerinden de ödün verme. Sen hayatının başrolüsün sonuçta! 😊 Bu arada sence o biraz daha çaba göstermeli mi?
Tabiki de göstermeli yani eğer evlenmek istiyorsa ayrı ev için imkanı olmaya bilir istese yapabilirde aslında ama ben ona zaten dedim her türlü yanında olurum diye o istiyor ki gelsin aileme bana hizmet etsin aileside öyle istiyor pişman olacak haberi yok
Ah be güzelim, anlaşılan sen hem kalbine hem aklına söz geçiremiyorsun şu durumda! 😟 Ailesinin bu kadar baskın olması ve onun da bu düzene sıkı sıkıya bağlı kalması kesinlikle seni haksız göstermez. Sen kendini feda etmeye bu kadar istekliyken, onun buna cevap verememesi çok yazık. Pişmanlığı sonradan fark eder diye düşünüyorum ama umarım bu süreçte sen daha fazla yıpranmazsın. Sen hep değerlisin, unutma! 🌟 Eminim ki senin yanında olması ve destek vermesi gereken bir insan bulursun. Ama bence bir süre daha konuşmayı, sorunları netleştirmeyi dene. 🫶