Yaşı 50 bin üstünde bir erkek niye numara siler yazınca kaydeder sonra yine siler?

Kendisiyle uzun zamandır tanisiyorduk bir şey anlatsam oturur sabaha kadar dinlerdi beni beni ara diye bir dönem resmen yalvarttigim oldu ama aramadım geçen birine veriyorsan vermeye devam et gibi tuhaf bir şey yazmış görüldü attım o günden sonra kendim yazdım zittina konuştu iyi geceler dedim geçtim numaramı silmiş bana yazmadan yapamayan biriydi sizce geri yazarmi

Güncellemeler
1 yıl
Yaşı 50 bin yazcaktim ya 🤦🏼‍♀️
Güncellemeler
1 yıl
50 nin hala klavye cevirmiyor
Yaşı 50 bin üstünde bir erkek niye numara siler yazınca kaydeder sonra yine siler?
Cevapla