Hani insan 70 den sonra yaşlı sayılıyordu, bu yalanı kim uydurdu?

Sevdiğim kızla aramda 19 yaş var. Güzel anlaşıyoruz muhteşem bi kafa uyumu var ama ailesi karşı çıkıyor. Genç sevmek suç mu? Sonuçta çocuk değil. Aklı yaşıtlarına göre fazlasıyla olgunlaşmış bu kişi. Bizim toplumda neden çocuk muamelesi yapılıyor anlamıyorum. yetişkin ve doğurganlık olarak kadında en sağlıklı yaş. Sadece hayat tecrübesi eksik ama olgun düşünceleriyle 40 yaş adamdan daha sağlam düşünen farkındalığı yüksek biri. ben yaşlanmışım sanırım ondan karşı çıkıyorlar. Bence boş yere kendinizi kandırmayın yaşlılık 70 de oluyor diye. 35-40 a gelmişsen toplum nazarında yaşlısın kardeşim, genç bir kadınla evlenmeye hakkın bile yok. Gerisi kendini kandırmaktır. Babası yaşındasın haklılar diyecek olanlar dışarıda oynasınlar. Ben kimseyle evlenmedim kimsenin de babası değilim. Geç evlenmeyi tercih etmek, evleneceğin genç kadının babası yaşında olacağı anlamına gelmiyor.

Hani insan 70 den sonra yaşlı sayılıyordu, bu yalanı kim uydurdu?
Cevapla