dun bana oyke guzel mesajlar attiki şaşırdım, çok güzel oldugumu, bu sefer ciddi olmamiz gerektigini baslangic icin. ama bugun tek mesaj atmadi, aramadi. ne yapmali? mesaj atayimmi, sebebini sorayim mi? yoksa bitireyim mi burada?
Bu kisi benim 15 senelik tanidigim, eski flörtüm.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence bekle. Ancak kafanda bir umut beklentisi olmadan bekle. Ve saçma bir açıklama yaparsa “Ergence tavırlar icin sence de biraz yaşlı değil misin?” De
çok sinirlerim bozuk... normalde mesaj atmasi gerekmez miydi? sabahin yedi bucugunda bana gunaydin mesaji atip gun icinde mesaj yagmuruna arama yagmuruna tutan adam, ve bu defa ciddi olalim diyen adam ( daha once 2 flort denememiz olmustu) birden mesaj atmamaya basladi
O zaman o flört olayında bu şekilde davranmasını gerektiren seyler olmuş olmalı
vaz mi gecti sence
Yanı artık buluşmada ne olduysa o etkilemiş olabilir. Vazgeçip geçmediğini ona sormalısın. Bence sana böyle davranan kararsız erkekle bir gelecek düşünmemelisin. Eğer cidden geçerli bir sebebi yoksa
bulusmadik henuz yuzyuze. sadece karar verdik. tamam bu defa ciddi baslayalim dedik. bana aksam 22 gibi iltifat bombardimani yapti. cok guzelsin, cok sansliyim vs.. onu ilk defa boyle gordum 15 senelik tanidigim, eski flortum dedigim gibi. en son 1 sene oldu yuzyuze gorusmemistik.
Yani ben de bu defa ciddi baslayalim teklifini kabul ettim. Kapattik telefonu. tum gun ne aradi ne sordu.. ne mesaj. yani gorusm3dik bile
Bekle bakalım. Elbet istiyorsa dönecektir. Ya da sende yazabilirsin. Ama
Ağırdan alacağım ilgili gibi gozukmucem dersen bekle.
istedigine okadar emindimki, cok saskinim suanda. cok efendi biri kendisi. yani hoslanmadan ondan o laflari duyamazsin.. oyle kardeşim tip olsa zaten o konusma asamasina bile gelemez benimle. dun döktürdü. tum icindekileri döktü. ama bugun bu sessizlik
Belki başka bir seyden dolayı yükselişmistir sonrada kendine gelmiş olamaz mi?:/
sabahtan aksama kadar mi.. sabah 7 bucuk gibi gunaydin mesaji, sonra aksama kadar mesaj yagmuruna tuttu
Sen daha iyi bilirsin, ben sadece anlattıkların üzerinden varsayımlarda bulunuyorum:)
ne yaoayim sence.. mesaj atayim mi? yoksa orali olmauayim mi.. sonucta istemiyorsa istemiyor ďeyip gereksiz konusmalar yapmayayim mi
Yanı sadece anlattığın kadariyla yorum
Yapabiliyorum.
Ben olsam beklerim oralı olmam. Ama
Başka sebepler varsa emin olup ona göre yoluma bakarım. Bu yüzden sizi ve iliskinizi tam
Olarak bilmeden kesin söyle yapardım diyemiyorum
Soğuk davrandıysan o yüzden atmamıştır
hayir aynen karsilik verdim. ben de onu yakisikli buldugumu vs soyledim. bu sefer ciddi olalim dedi. tamam dedim. mutlu mutlu kapattik telefonu. bugun tek mesaj atmadi
Kalkmış demekki
Yürüyor kanka sana
nasil yurume bu canım ... vurdu kacti resmen bu ne
Ya bu erkolar cidden
sinirlerim bozuk :,(
Erkolar kapatılsın sjndnsjdhdsjbdjsbdjshdkshdkshdjshsjdhdjhdjshdjsbdjdhsjjd
ühü
Ağlama kizz gel sarilll banaaa
sinirlerim cok bozuk ya
bu erkekler niye boyle
Mql mql hepsi boş ver askomm