40 yaslarinda bir erkek, neden bulusmak icin guzel diller doker gunlerce ve sonra birden mesaj atmaz?

dun bana oyke guzel mesajlar attiki şaşırdım, çok güzel oldugumu, bu sefer ciddi olmamiz gerektigini baslangic icin. ama bugun tek mesaj atmadi, aramadi. ne yapmali? mesaj atayimmi, sebebini sorayim mi? yoksa bitireyim mi burada?

Bu kisi benim 15 senelik tanidigim, eski flörtüm.

40 yaslarinda bir erkek, neden bulusmak icin guzel diller doker gunlerce ve sonra birden mesaj atmaz?
Cevapla